torsdag 4. mars 2010

Clean slate

.. without erasing the written memories, this time.




Hei igjen bloggen! It's been a long, long time, but I'm back now. Slik som første linje tilsier i dette innlegget skal jeg denne gangen ikke slette mine innlegg fra begynnelsen av sommeren, altså sist gang jeg blogget. Jeg lar fortiden få lov til å være fortid, men jeg ønsker å la andre få lese mine tanker, følelser og generelt om mitt liv og min hverdag sist jeg blogget denne gangen. De var jo tross alt en del av meg og livet mitt på det tidspunktet de ble nedskrevet, og jeg føler at jeg har ingenting å skulle skjule eller være flau over, det er det vel heller andre som bør være. :)

Uansett ble det litt i overkant av 20 innlegg sist, pluss 1 jeg ikke hadde postet som forble min hemmelige dagbok, noe jeg forstår i og med at jeg nå tar et tilbakeblikk på det og øyner at det er av meget følelsesladet art. Dette innlegget forblir dermed enda innenfor kategorien "my secret diary" :) Når det er sagt så har mye hendt siden sist, og mye kommer nok også til å hende videre, så følg med. Vi er inne i en fin tid nå, all snøen begynner å smelte på bakken, temperaturene er stigende og vi har jo tross alt passert årets første vårdag til og med. Ikke minst så skinner solen om dagen, vi får bare krysse fingre, tær og alt man evner å krysse og håpe på at det ikke daler ned mer snø fra himmelen. :)


Jea. ♥

1 kommentar:

SILJE GUSFRE sa...

Får håpe det varer denne gangen da ja:-p

Det var. Kan ikke si det er då veldig mye billigere enn i en vanlig tango eller nikita salong:-/ Så det som er så teit er at hun tar full pris selvom jeg gjør det;/ Mange reagerer og er sure på det. Å det skjønner jeg, for det er jo ikke lov!