onsdag 17. mars 2010

Miss Happyface

Ikke et spesielt vakkert bilde (av meg), men det kjennetegnes i lykke for meg :-) Sommeren 09, steike hvor brune (++ brente) vi var! Det kan også se ut til at det var her jeg hadde smelt glasset opp i tanna så jeg begynte å blø også foresten :p Med andre ord; ikke helt edru girlies.



Da var jeg ferdig med studiearbeid for dagen og det føles ufattelig godt å endelig kunne slappe av og puste ut. Vi har sittet med korrekturlesing på hele bacheloroppgaven i dag, samt utdypet mer på drøftingsdelen av oppgaven, så er rimelig sliten i hodet. Vi skal møte bachelorveilederen vår én siste gang i morgen og vi var derfor nødt til å gjøre oss ferdige med hele drøftingskapittelet i dag. Om alt går etter planen har vi faktisk kun igjen sammendrag og avslutning, så er vi ferdige med bacheloroppgaven for hele studiet. Tenk på dét! Både tanken og følelsen er fantastisk! :-) Det betyr at vi kan gå samlet å levere bacheloroppgaven i morgen, aller mest sannsynlig.

Vi var da på skolen fra kl 08-16, og siden har jeg spist og sortert tre store hauger med tøy som jeg ikke har hatt tid til å vaske på gud vet hvor lenge. Har nettopp fått slengt i den ene maskinen nuh, og tenkte jeg skulle se noen episoder av enten Paradise eller Vampire Diaries siden jeg nå endelig har mulighet, før det blir mamma sin Bali-gryte til middag i kveld :-) Nei, nå blir det web-tv og Paradise bestemte jeg meg for, må oppdattere meg på hva som har hendt siden onsdag forrige uke, jeg har jo mulighet til å få med meg kveldens episode til og med. Later ♥

2 kommentarer:

SILJE GUSFRE sa...

Skal vi finne på noe i morgen eller på fredag eller snupp? Bare å si i fra hvis du har mulighet til det?<3

Love you!

SILJE GUSFRE sa...

Er ikke DET typisk a? haha!:-p jaja! Samme søren. Blir dyrere for meg å dra til kristiansand å kjøpe en uansett. Hah!:-D

Men det er helt i orden for meg på fredag altså. Men må bli klokka fem da? Men ejg tenkte å ta en tur til Skien da også så hvis ikke du vil bli med dit så må vi ta det etter det igjen også altså:-)

Ja skal drikke i helgen. Skal ut på lørdag tenker jeg. Så vi skal ha fest/vors her oppe. Blir nærmere tjue stykker tenker jeg. Der er det jo mye større plass også, enn her nede hos oss:-p Så er bare å komme hvis du har lyst. Å ta med deg et par kanskje også? Hvis du skal drikke da?