lørdag 6. mars 2010

Good morning sunshine

Jaaa, i dag er det endelig solskinn igjen! Det ble straks lettere å hoppe ut av sengen igjen, enda jeg ikke la hodet på puta for å nå drømmeland før kl 6 i dag til morgenen.. Jeanette da! Det ble noen episoder av GG og ja, enda litt fler enn tiltenkt egentlig. Men jeg er i hvert fall opplagt og det er det viktigste. Jeg har nettopp tatt en tlf til herkules og holdt av en denim-shorts enda et par dager så drar opp i begynnelsen av uken og henter den, har bare ikke tid i dag. Dagen i dag er planlagt til å skrive på bacheloroppgaven, hvor jeg skal skrive litt generelt om trafikkulykker og mye om krisepsykologi. Tema for bacheloroppgaven vår er sykepleie til pårørende, og hvordan bidra til mestring for foreldre til kritisk skadd ungdom som har vært utsatt for trafikkulykke. Det er faktisk veldig gøy og spennende å både skrive og lese om når jeg først får rotet meg til å komme ordentlig i gang, men det var nå dét da..


Jeanette og meg etter vi har vært og gjort et dybdeintervju med en sykepleier til bach.oppgaven på et større sykehus i hovedstaden. Lise tar bildet :) Litt slitne og frossne, men intervjuet gikk strålende da!

Men i dag har jeg bestemt meg for å være effektiv, og jeg skal belønne meg selv med sjokoladekaken Tine og jeg lagde i går kveld når jeg har vært ordentlig flink. Det er lettere å jobbe når man setter seg noen mål underveis og legger opp en plan for dagen. Så chopchop, tilbake til bøkene og forskningsartikler på internett. Later ♥

Edit: Jeg klarte ikke konsentrere meg hjemme i leiligheten min jeg så nå har jeg pakket med meg laptop, bøker og masse dilldall i vesken min og dratt til foreldrene mine i håp om å klare å få skrevet mer på bacheloroppgaven utover kvelden (og litt god middag selvfølgelig) ;-)

1 kommentar:

SILJE GUSFRE sa...

Ja det er bra:-) For kjenner nesten ingen som blogger joo. Haha!:-p

Så bra du likte hårfargen min snupp:-) Har sikkert noe med at jeg er littegrann Brun. Ellers er det helt forferdelig spør du meg. Med sort hår.

Kan du finne på noe på mandag eller noe? Ble ikke noe av sverigetur før om tre uker. Ahh! Men takk for at du sa i fra da snupp!:-)