mandag 22. mars 2010

All I want is your lips, next to mine

Neeii, så røyk Torbjørn ut av Paradise i kveld også. Likte han jeg! :-) Pen gutt å se på, i tillegg hadde han tilsynelatende litt vett i skallen også, og dessuten var han en sjarmis. Søren altså! Må bare få tilføye at det kanskje ikke er så rart at folket der inne liker Stine M minst, hun baksnakker jo absolutt alt og alle der inne jo, og virker i grunn bare sur. Det er i hvert fall det jeg sitter igjen med inntrykket av. Så falske de er mot hverandre, greit det er et spill altså, men jeg blir helt kvalm jeg. De kan i det minste oppføre seg som mennesker. Jenter altså! Og Petter, kjære allverden, han virker jo som den værste jenta av dem alle. Uff! Visste foresten at jeg hadde sett han et sted, og da jeg så shortsen hans i torsdagens episode fant jeg fort ut hvor: Club Upstairs, Kos.

Jeg var foresten en liten tur i byen tidligere i kveld. Kjøpte noen tøysko som er søte nå som våren har kommet også tok jeg litt sol. Må si det er den værste soltimen jeg har tatt på lenge, jeg kokte fullstendig i hjel der jeg lå og nærmest telte sekunder for å klare å holde ut. Skulle tro de hadde byttet rør rett før jeg kom for er sikker på at det var godt over 50 grader inne på rommet og jeg ble også ganske så brun (og litt rød) så noe må de ha gjort. Det var ikke noe deilig i hvert fall, og jeg har fortsatt feberfølelse i kroppen nå mange timer senere.

Må bare legge inn et bilde av verdens største mamma-dalt på 4,5 år:


Missi ♥ Mamma er ikke i form om dagen, og der mamma er, befinner hun seg også, alltid. Hun er nå søt da, lille mamma-dalten vår :-)
Nå er det vel natta for de fleste, men ikke for meg, selv om jeg er så trøtt at jeg fint kunne havnet i drømmeland på no time nå. Er i gang med å snu døgnet til nattvakten til onsdag så får finne på noe lurt å gjøre for å holde meg våken i noen timer til. What to do?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Må bare si at jeg syns du tar helt feil av Torbjørn eneste grunnen til at han stemte på Stine m var at han plutseli fikk veldig lyst på Victoria, å det er ikke rart Stine m følte at de flørtet rett foran henne for det gjørde de jo. Så alt i alt syns jeg Stine m har fått masse dritt av Torbjørn som på pandoras! Å når det gjelder petter har han vært en ganske god menneske kjenner til nå bortsett fra Victoria hun er falsk! Så syns ikke man kan si noe vondt om petter , bare min mening altså!!

Jeanette (JEA) sa...

Ja så klart flørtet Torbjørn med Victoria, det kunne jo alle se, men nå er det heller ikke sånn at de var sammmen på noen som helst måte da så om han har lyst til å flørte og liker henne, så må han jo få lov til det selv om han bor sammen med Stine M. Jeg synes hun oppførte seg barnslig i situasjonen og gikk bak ryggen og prater skikkelig drit om bl.a. Victoria, mye mer enn hva som var relevant, så hun oppførte seg ikke noe særlig mer voksent enn hva de to andre gjorde i hvert fall. Og Petter, han kommer i mine øyne inn med skyhøye tanker om seg selv og prøver å regjere hele greia. Han snakker i tillegg drit bak ryggen på flere, så nei, synes han oppfører seg som en enda værre jente der inne nå! Det er min mening :-)