lørdag 27. mars 2010

Until you were gone

Dagen i dag har vært kjempefin! :-) Jeg har vært med Tiny, først litt shopping og deretter en tur i sola. Jeg fant babyrosa crocs i dag da (til jobb ja, ikke til vanlig)! Har letet sånn cirka sinnsykt lenge men endelig fant jeg, så de måtte jeg jo kjøpe meg da :-) Også en lyselilla tubetopp til å ha under et high-waist skjørt som jeg kjøpte i sommer. Ellers ble det ikke noe mer shopping, annet enn sminkefjerner, og det var bra, sa lommeboka mi. Hehe.

Sånn utenom det har jeg funnet ut at jeg ikke kan reise på fjellet i påsken. Jeg må jo på leting etter leilighet i Kr.sand for det har jeg ikke mye tid til etter påskeferien da jeg skal rett i praksis i hjemmesykepleie og må jobbe inn timer slik at jeg kan ta "fri" den åttende uken for å ta opplæringsvakter på Sørlandet Sykehus :-) Jeg har sittet og kikket på leiligheter siden januar så jeg har oversikt over hva som er, og hva som ikke er, for å si det sånn. Og jeg fant en ubeskrivelig fin leilighet i dag, falt helt pladask jeg, så krysser alt jeg evner å krysse og håper det går i orden! :-) Hadde vært så gøy å kunne legge ut bilder her på bloggen å si at dette er leiligheten min!

Men først vil jeg dele en finfin sang før jeg hopper i seng:




Nighty! ♥

1 kommentar:

Katrine sa...

Hvem leilighet er det da snuppa ? :)Digg med litt shopping! Det kunne jeg tenkt meg i dag, i FRIhelga mi..isteden sitter jeg her med feber å "bomull" i hodet :S