søndag 14. mars 2010

Høøøøør på sangen'aaa!

Fyyy for en bra helg! Fredag var jeg som nevnt på vorspiel med venner av Kenneth og deretter på stand-up. Vorset var en skikkelig studentfest på høyt nivå i Porsgrunn sentrum, med masse folk fra Oslo o.l. som studerer her i Porsgrunn. Og gud, de kunne feste, hadde det så sinnsykt gøy! Vi dro også tilbake dit etter stand-up showet, som i og for seg selv også var ganske bra, men likte best han som introduserte til hovednummeret jeg. Er det ikke som oftest slik da? Hehe.

På lørdag var Kenneth og jeg en kjapp tur i Skien, fikk endelig hentet denim-shortsen jeg har holdt av så lenge. Fant nemlig ut at jeg hadde kun 91 kr på kortet når jeg var og skulle hente den tidligere denne uken... Upsii! Greit å være oppdattert på hva man har på bankkontoen eller Jeanette :p Huff! Godt lønningen kom på fredag da i hvert fall! :-) Deretter bestilte vi med oss kinamat og dro hjem til han og slappet av resten av kvelden på sofaen med sjokoladekake, som er så usannsynlig god forresten. Deilig det! I dag ble det rester av kinamat og ice-tea peach til frokost på meg og proteinshake til han, usj litt av en frokost må jeg si ;p Han lager faktisk veldig god sjokoladeshake da, det skal han ha. Og kylling! :-) Nå skal jeg slappe av litt, stelle meg også skal jeg møte Tine litt senere, så blir det en liten tur i sola, har fått en krem jeg må teste! :-)

En liten snuttfilm fra vorset på fredag, gøøøy!
Dårlig kvalitet pga opplastingsprog. til blogspot, men liv var det i hvert fall da! :-)


Later ♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ey! kunne i det minste tatt med at den tilsynelatende søte uskyldige deg var medskyldig i flytting av biler og tyveri av skilt og juletre ;P

Jeanette (JEA) sa...

Hehehe, nei&nei jeg gjorde ingenting jeg da Kenneth, jeg er fullstendig uskyldig i det der :-) Det var jo dere som var bajasser på vei hjem på fredag ;-) Tenkte jeg skulle "glemme" å nevne det jeg forresten (med 2 r'er, ser du?;p) Du vet jeg synes synd på de bileierne som blir utsatt for å få bilen sin flyttet av fulle sterke mannfolk! ;P