mandag 29. mars 2010

Rainy day

Men det gjør ingenting, fordi det ble en bra start på dagen likevel! Jeg våknet litt over klokken 08:00 i dag til morgenen da jeg fikk melding av sjefen om jeg kan jobbe onsdag aften og torsdag dagvakt, så det sa jeg såklabert ja til! :-) Gleder meg allerede til å bruke de babyrosa crocsene som jeg endelig fant før helgen, hihi. Og det er starten på påsken, noe som betyr røde dager og ekstra mye på lønningen i mai. Det trenger jeg sårt da jeg mest sannsynlig har punget ut med mye penger til leilighet i Kr.sand før lønningen kommer.

Jeg fikk forresten ønsketurnusen fra avdelingen jeg skal jobbe på i Kr.sand her om dagen. Jeg har i grunn sagt at jeg kan jobbe hele sommeren så det hadde egentlig vært greit om sjefen min satte meg opp til å jobbe slik hun har behov for at jeg jobber :-) Jeg har kun et ønske og det er å ha fri hele helgen som lørdag 17. juli er, for da er det PGB konsert på Wrightegaarden i Langesund. Må i hvert fall prøve å holde den tradisjonen vedlike selv om jeg flytter til sørlandet :-) Blir så glad når jeg får brev lik dette i postkassen min:


Nå sitter jeg og ser på reprisen av S04 av OTH på tvnorge. Ikke vandt til å være våken så tidlig i en påskeferie men det føles likevel bra. Lurer på hva denne dagen bringer, men først en god frokost. Jeg er sjessen på bondebrød med bacon-ost, agurkskiver og sjokolademelk! Later ♥

2 kommentarer:

tia sa...

endelig sjokolademelk;P dette var en fin start på dagen Jea;) hihi,søta <3

Jeanette (JEA) sa...

Hihi jaaa, veldig bra start :D Ser deg straks snuppi, blir koselig! :-) <3