fredag 12. mars 2010

Friday, and the sun is shining

Blogging strait from the library! I dag klarte jeg å forsove meg fryktelig til vi skulle møtes til bachelorjobbing kl 8, det ble sent hos kenneth i går, men veldig koselig da :-) Plutselig var kl 4 liksom, så det er kanskje ikke så rart jeg klarte å forsove meg i dag likevel. Har akkurat spist dagens første måltid, lunsj bestående av en god baguette med ost, skinke og diverse grønt tilbehør, samt sjokolademelk. Namnam! :-) Nå er jeg fit for fight med bacheloroppgaven igjen, vi har nå delt inn drøftingsdelen i tiltak som vi skal jobbe med individuelt i helgen, så dette er siste dag på biblioteket for denne uken, deilig! Jeg kunne egentlig reist hjem og jobbet med det nå, men jeg kjenner meg selv godt nok til at jeg vet at jeg ikke får gjort stort om jeg reiser hjem og heller kommer til å prioritere noen timer med søvn i stedet. Her får jeg i hvert fall gjort noe produktivt :-)

Denne uken er det studentuke, UKA-10, ved høgskolen med ulike arragementer hele uken. I går var det blant annet arrangert tur til gautefall for å stå på brett og drikke, og deretter afterski på studenthuset ved skolen for å drikke enda litt mer. Skulle så gjerne vært med på dette, hadde vært utrolig gøy! Men ble desverre nødt til å sitte med bachelorjobbing istedet, skikelig bummer at det var nettopp denne uken altså. Fikk et bilde fra Katrine da de var på vei hjemover fra fjellet med bussen og neste stopp var afterski, så ut som de hadde det veldig gøy i hvert fall, bare sånn for å smøre det inn at jeg ikke hadde mulighet til å være med liksom! :p Hehe. I dag er det stand-up på et utested her i Porsgrunn i forbindelse med UKA-10, så Kenneth har invitert meg med på vors sammen med kamerater av han og deretter skal vi dit da. Blir nok en fun kveld, en liten stund siden jeg har drukket nå også! :-)

Men nå må jeg være flittig og effektiv student videre i noen timer. Ha en finfin fredag ♥

Edit:

Camilla & Katrine på vei til afterski etter noen timer med alkohol i bakkene på Gautefall ;-)

5 kommentarer:

SILJE GUSFRE sa...

Naaw! Så bra du likte det snupp. hadde litt dårlig tid på slutten så fikk ikke krøllet så mye, ellers hadde det blit kjempe fint. Ble hvertfall fornøyd med den fletten. Hehe!:-)

Du er ikke ute i dag du heller nei?:-p Ikke jeg helelr altså. Lenge siden ejg har drukket nå altså. Skal du på park snart igjen eller snupp?

Det passer egentlig hver dag for meg. Eller skal på trening tre ganger den uken her tenktejeg, men det er ikke før på kvelden. Så har jeg fri en dag fra jobb også, enten tirsdag eller torsdag. Kan du da da? Eller?:-)

Katrine sa...

Så søtt bilde Jea, sente jo ikke bilde fra bussen for å gni det inn! Du skulle jo vært der :) Men vi tare igjen vet du! Veldig fin blogg vet du snupp, og liker at det er positive innlegg om bra dager ! Det fortjener du! Klem

Jeanette (JEA) sa...

Jupp elsker slike bilder med betydning, er litt sentimental jeg vet du ;P Hehe. Neida jeg vet det snupp, vet du ikke er sånn! :-) Synes bare det var så kjipt at jeg ikke kunne være med :| Jupp vi må gjøre det, er vel en eller annen kro snart også så vi kan ha det fun med litt alkohold i blodet, eller en studentfest ;-)

Tusen takk for det, koselig å høre at du synes er bloggen min er fin! :-) Positive innlegg er bra ja! Hihi. Så søt du er, du fortjener også bra dager, det vet du jeg synes! :-) Klemmer

Katrine sa...

Nå ser det jo ut som det er bilde av meg selv jeg kalte søtt, men du har jo skiftet fra et annet bilde;) Vi får ta en torsdag på kroa snart snupp! Eller en lørdag på byen! Jeg er med på det meste der vin/øl er inkludert! ;D God natt snuppis, i morgen skal jeg på jobb så har jeg to kveldsvakter i praksis. Dere er flinke som står på med bach oppg. kan se enden nærme seg nå! <3

Jeanette (JEA) sa...

Det har jeg gjort vet du, følte ikke det bildet jeg hadde passet inn der ;P Mhm, det må vi gjøre, begge deler tenker jeg ;-) Hehe. Det er godt det snupp, det er sånn det skal være ;D Du skulle sååå vært med på fredag, var så gøy! Men vi får ta det igjen, skikkelig studentfest og vise hva vi er gode for som 3.årsstudenter også ;D

Åja skal du på jobb på sykehjemmet først, eller butikken? :-) Så flink du er da! :-) Takk for det snupp, nå begynner det søren meg å nærme seg, vi regner med å bli ferdig i slutten av uken som kommer nå :D Sinnsykt deilig altså, skal kose meg max i påsken! :DD Nattinatt <3