torsdag 11. mars 2010

Sean Kingston ft. Justin Bieber - Eenie meenie

Vi var tidlig på'n igjen med bacheloroppgaven i dag til morgenen og har fått skrevet mye på drøftingskapittelet, mangler bare 2500 ord der nå. Deretter har vi igjen litt justeringer på metodekapittelet og litt sånn ymse ellers på oppgaven, så er vi tilsynelatende ferdige. Til nå har vi skrevet over 10 000 ord, ordgrensen er på 13 000 ord (+/- 10%) så det begynner å komme seg nå og det er utrolig deilig å se at vi er så nære mål. Vi anser oss omtrent "ferdige" med sykepleiestudiet når bach.oppgaven er levert en gang til uken, resten av semesteret er det omtrent bare "kos" og småting som må gjøres, men det er bare greit, det er jo ingenting i forhold til perioden vi er inne i nå!

Møtte Kenneth etter vi ferdige med å arbeide for dagen, følte nesten ikke at jeg kunne reise meg fra alt arbeidet og si "Sorry, got to go, skal møte Kenneth å drikke Kaffe/kakao/te/vann" ;p Uansett, det var veldig koselig og ikke så pinlig denne gangen som i går, nesten ikke pinlig i det hele tatt faktisk, hehe. Vi satt og pratet i 2,5 timer fant vi ut da han plutselig ble ringt og spurt om han kom snart fordi kameratene sto utenfor leiligheten hans og de skulle trene kl halv 6, og da var kl halv 6. Det hadde han visst glemt, surrehue! ;-) Hehe.

Nå skal jeg slappe av litt etter dagens bachelor-økt m.m, blir mer eller mindre utbrent av slike perioder. Senere skal jeg til Kenneth hvor jeg har store ambisjoner om å få han hektet på Paradise igjen, og han har sagt han skal lage sunn middag til meg ;-) Har fått meg en personlig trener nå, trenger å bli fit til bystranda i sommer fant jeg ut for en liten stund siden. Dessuten vil jeg trene litt styrke da det er kjekt i et yrke som sykepleier, så ganske kjekt at han er treningsveileder og kan hjelpe meg litt :-)

1 kommentar:

SILJE GUSFRE sa...

Snuppelupp! Denne uken har vært ganske hektisk, men jobb og overtid. Trening og vært endel på besøk hos pappa så hadde nok ikke hatt så veeldig mye tid akkurat den uken her. Men hva med neste? Da er kanskje ikke du ledig, eller hva?:-/

Miss you!