mandag 29. mars 2010

Pass out

Nå sitter jeg hos foreldrene mine og skal reise på jobb om ca 15 min. Ble ringt av sjefen min like etter jeg hadde skrevet det forrige innlegget og spurt om jeg kunne jobbe i natt, så det sa jeg også ja til. Så da blir det nattvakt frem til 07:30 i morgen tidligpå sykehuset :-) Jeg har vært en tur på shopping med Tiny tidligere i kveld, kjøpte meg en lys jeans og en fersken-farget topp. Kan legge ut bilder i morgen eller noe :-) Satte meg godt til rette i sofaen nå klokken 20:00 for å se på kveldens episode av Gossip Girl, men neida, de sendte en jævla dokumentar av Courtney Cox eller noe i stedet. Hvorfor kan de ikke lære å gi beskjed om sånt? Eller har de kanskje det?Jeg blir så sur altså, hadde gledet meg til GG jeg nå, jeg er jo en skikkelig sucker for den serien!

En finfin sang før jeg drar på jobb, ha en super kveld videre! ♥


Chris Brown er sykt dyktig, even tho' he's a bastard.

2 kommentarer:

Clarity sa...

Utrolig fin blogg.

Jeanette (JEA) sa...

Tusen takk for det, så koselig å høre! :-)