onsdag 24. mars 2010

Let's crawl

Må bare få lette hjertet mitt og si at jeg har en skikkelig dritdag i dag. Det hjelper heller ikke stort at det er et dritvær ute, bare grått og trist, så det preger meg ytterligere. Ser faktisk ut som at det er på nippet til å begynne å regne hvert øyeblikk. Om noen få timer skal jeg på nattvakt og jobbe helt frem til klokken 07:30 i morgen tidlig. Med hensyn til det prøvde jeg derfor å sove så lenge jeg kunne i dag til morgenen, men det resulterte til slutt i at jeg lå lys våken klokken halv 11, så dette kommer til å bli en laaaang natt! Det var vel der starten på denne dagen ble helt fullstendig fail.

Jeg har i hvert fall fått gjort litt husmorsplikter i dag om ikke annet :-) Hadde også nettopp laget meg 3 brødskiver med bacon-ost og makrell-i-tomat, fikk spist 2 før jeg reiste meg opp og ble borte noen minutter. Da jeg kom tilbake føyk Missi i lynfart bortover gulvet. Jeg satte meg ned og la inn noen bilder på laptopen, og skulle akkurat til å trekke til meg tallerkenen med den siste brødskiven med makrell-i-tomat da jeg oppdaget at hele pålegget var slikket av. Slem pus! :-(



Klar for nattvakt på sykehuset :-)

Ingen kommentarer: