onsdag 17. mars 2010

Hot or not?

Tenkte bare at jeg skulle skrive et kjapt innlegg før jeg legger meg for kvelden. Jeg har hatt skikkelig Paradise-maraton i kveld og fått oppdattert meg, så nå er jeg helt à jour, nesten. Fikk ikke med meg hele tirsdagens episode før kveldens episode begynte, men jeg fikk i hvert fall med meg sammenhengen tho', så nøye da ;-) Og jeg må bare få sagt dette; Endelig røk Daniel ut! Makan til idiot altså, kjenner jeg blir så ufattelig irritert på mennesker som hele tiden må rakke ned på andre for å kunne føle seg bedre selv, og stille seg selv som det "praktfulle eksempel". Han virket rett og slett som et dårlig menneske slik han fremstod i PH i hvert fall. Slike mennesker har virkelig godt av å lande på jorda etter min mening. Folkeskikk lærte jeg på barneskolen!

Bare en annen ting jeg kom på i farta: Han nye, Helfner guy. Ehhh... uhhhmm... Er det jeg som har dårlig smak, er jeg kanskje blind eller hva? Han er jo ikke kjekk!? Alle jentene satt omtrent der og dånet og guttene pratet om at han kom til å bli konkurranse fordi ja, han var liksom kjekk da? Jeg ser ikke det jeg, for å være helt ærlig. Synes han ser ut som en skikkelig... nerd. Unnskyld meg :p


Bildet er hentet fra; http://www.tv3.no/

Nå har jeg nettopp hengt opp siste vask for i dag og håper at i hvert fall noe av klærne er tørre til i morgen tidlig. Jeg har nemlig vært like "glup" som alltid og samlet alt tøyet jeg liker å bruke og slengt det i vask. Skikkelig skippertak-vask kalles dette, men det måtte nesten bare bli slik. Med dette setter jeg streken her og krysser alt jeg evner å krysse for at jeg slipper å gå med vått tøy på skolen i morgen, det ville vært ukult og meget kaldt tror jeg. Gleder meg til i morgen jeg. Denne følelsen er så god! :-) God natt ♥

Ingen kommentarer: