mandag 22. mars 2010

S04E07: All these things that I've done

Good morning, sunshine! Da jeg våknet i dag tidlig kunne jeg ikke skimte sola, men nå har klokken nettopp passert 10 på morgenen og den har smått begynt å komme frem mellom skyene. Og her sitter jeg, lys våken siden klokken 9 og ser på One Tree Hill på tvnorge (repriser fra sesong 4), på en fridag! Det er jo ny rekord til meg å være uten tvil. Jeg er foresten en sucker for OTH, har alle sesongene på dvd og uansett om jeg har sett en episode før er det like gøy å se den igjen, og igjen... og igjen ;-)

Det er egentlig ikke helt gunstig at jeg er lys våken så tidlig i og med at jeg må i gang med å snu døgnet frem til onsdag. Jeg skal på nattvakt på sykehuset natt til torsdag, og jeg klarer aldri å sove midt på dagen på kommando så jeg har utviklet min egen metode slik at jeg skal komme meg gjennom natten på en forsvarlig måte. Kan tipse om dette til helsepersonell som skal jobbe natt i ett eget innlegg noe senere denne uken. Dette er i hvert fall en metode som fungerer for meg :-)

Nå skal jeg lage meg en god frokost, så får vi se hva denne dagen bringer. Skal i hvert fall sørge for å få med meg Gossip Girl på FEM i kveld klokken 20:00, det er et must! Jeg har helt hekt på den serien også, og ja, jeg har både sesong 1 og 2 på dvd av GG også. What can I say? Got to love them ♥




Gleder meg til S07 sparkes i gang! Uten Lucas tho', kjekke mannen :-(



.. Och Nate er så kjekk! Er det noen andre som også har lagt merke til at Jenny ikke ser ut lenger?? Forandring er ikke alltid ment til det bedre ser jeg, men nå har hun jo tilsynelatende blitt fæl innvendig også da..

Nå har jeg foresten også lagt inn noen bilder av bacheloroppgaven i et par innlegg nedenfor. Later ♥

Ingen kommentarer: