søndag 28. mars 2010

I'm crazy like a fool

Dette er en noe redusert søndag må jeg innrømme. Ikke veldig, men bare litt! Tiny og jeg var ute på shopping i går på dagen med mormoren hennes på Brotorvet på Stathelle, og senere ble det en noe fuktig kveld fyllt med alkohol hvor vi vorset hos meg, og senere dro vi på Park i Porsgrunn. Der var det mange raringer altså! Fytti, kan nesten ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til utelivet i Kr.sand kontra Porsgrunn. Det er ikke gøy når en dverg grabber skikkelig tak i ræva di og smiler sleskt til deg når du snur deg med et killer-blikk mot han. Makan til frekkhet altså, kjenner jeg blir så provosert! Det er liksom null respekt for andre. Eller en skikkelig full jevnaldrende gutt som kommer mot deg og bare griper tak i deg, holder deg fast og sier ' Jeg må bare få gi deg en klem, du er så jævla søt'. Herremann altså, hva skjedde med vanlig, uskyldig og spennende flørting i det minste? Tror jeg sto der stiv som en stokk og prøvde desperat å tenke ut om jeg kunne ha møtt på han et sted før.. Kom til slutt frem til at jeg aldri hadde sett han før engang. Lurer på hva som skjer med selvtillitten til folk så fort de bare har fått luktet litt på korken :p

Ikke lett å bestemme seg! Endte opp med de hvite skoene, og et annet antrekk enn på bildet. Standard meg altså, slår aldri feil :O


Godt man i hvert fall ser sånn tårlig normal ut da, mhmja...

BF :-) ♥

Resten av bildene fra kvelden er et kapittel for seg selv. Nå må jeg ut å fylle bensin snart, jeg er en mester til å kjøre bilen helt ned på rød tank og enda litt til :p Bare se ferdig søndagsfilmen på tv3 først. Ha en finfin kveld videre ♥

6 kommentarer:

Kenneth sa...

Alle vil jo gi en så søt jente som deg en klem da Jeanette :D

Jeanette (JEA) sa...

Så skjønt sagt av deg da Kenneth! :-) Hmm jomen var liksom mer måten da, fikk jo nesten ikke puste der jeg sto. Hemninger forsvinner i fylla i hvert fall ;p Hehe.

tia sa...

<3 BF <3 "I'm crazy like a fool" ;P

Jeanette (JEA) sa...

Søtis! :-) <3 Hehe ja, ble bra remix à la Tiny&Jea det altså, ler så jeg griner når jeg hører på den :D <3

charles sa...

flott blogg ::)

Jeanette (JEA) sa...

Tusen takk! :-)