fredag 19. mars 2010

Da er bacheloroppgaven levert!

Ca klokken 12 i dag formiddag leverte vi bacheloroppgaven! Jeg har en sinnsykt deilig følelse nå, så nå er det bare å håpe på det beste og at vi har fått til et godt resultat. Vi har vært superflinke jenter! :-) Nå har jeg 2 hele uker fri, men har sagt jeg kan jobbe hele neste uke + fra og med onsdag i påskeferien til og med påskeaften formiddag, samt søndag ettermiddag. Påskeaften og søndag morgen ønsker jeg fri for da skal jeg uuut :-) Lurer også på å dra en tur på fjellet fra søndag neste helg til tirsdag i påskeferieuken, haddde vært så ubeskrivelig deilig. Bare stå på brett, drikke og ikke minst slappe av! :-)




Blir en ganske grei tykkelse på 50 sider altså :-)

Men nå tenkte jeg å se gårsdagens episode av Paradise og spise baligryte som jeg nettopp har laget. Fikk ikke sett den i går for da satt jeg og leste over bacheloroppgaven. Deretter skal jeg stelle meg litt og møte Silje for litt shopping! :-) Senere skal jeg til Kenneth i kveld hvor jeg planlegger å lage sjokolademousse med daimbiter siden han har hatt fysikkeksamen i dag & vi har levert bacheloroppgaven. Synes det må feires med litt kos i kveld + ut i morgen! :-)

Blogges ♥

1 kommentar:

Kennethski sa...

Flink du er:)
Men du tror virkelig at du får lurt i meg sånne usunne ting ? :P JEG skal lage proteinsmoothie til DEG jeg :D