lørdag 6. mars 2010

Fridaynight with my BF


Jeg har hatt en kjempekoselig fredagskveld med Tiny. Først var vi en tur i byen og shoppet og litt forskjellig, så dro vi hjem til meg og satte en pizza i ovnen før vi gikk i gang med å bake verdens beste og saftigste sjokoladekake. Den er bare sjokkgod! Yummiyummi in my tummy! :) I mens vi spiste pizza satt vi og så på filmer fra ca. 1 år siden på pcen min fra vi har hatt litt for mye alkohol i blodet og vorset sammen på tequila-fylla. Gud som vi lo, herregud, det er søren meg underholdning på høyt nivå når vi setter i gang, og de filmene var intet unntak for å si det mildt. Kan si det sånn at jeg har fått brukt magemusklene mine vanvittig godt i kveld, så godt at de slipper og trenes på noen dager igjen. Hehe.

I mens kaken stekte i ovnen så vi på begynnelsen av sesong 3 av gossip girl. Got to love GG! ♥ Tine ble hentet av kjæresten sin for en liten stund siden og nå er det snart natta for meg også kjenner jeg, skal bare se et par episoder til av GG først og legge ut noen bilder fra kvelden. Tusen takk for en finfin kveld, Tiny ♥ Xoxo.


Må bytte litt på å røre i sjokoladerøren, den blir søren meg tung med 1 tonn kjærlighet++ oppi og i tillegg dobbel glasur, fordi... vi elsker glasur! ;-)


Tegningen i bakgrunnen er det foresten Tine som har laget til meg! :D Det skal forestille henne og meg som sykepleiere, og er tegnet sommeren 07 før vi begynte på sykepleien sammen. Dreamteam ♥


Tine ler mens hun blir tatt på fersken i å spise fra bollen ;-)

Jeg skulle foresten malt kjøkkenveggen helt siden jeg flyttet inn i leiligheten min for snart 3 år siden. Den gulfargen er jo helt grusom! Ønsket meg en brun sandfarge, men det er jo ikke så nøye nå lenger i og med at jeg flytter ut om et par mnd bare :)

1 kommentar:

Anonym sa...

også fikk ikke jeg? :O dårlig gjort:P hehe:)

ser ut som du hadde en koselig helg da:D