onsdag 10. mars 2010

Librarywhore

Back from the library and our... bacheloroppgave. Hehe! I dag har vært en riktig så lærerik og ikke minst en spennende og noe, pinlig? dag! Tenker det ja, hehe.. To make a long story short, jeg satt og søkte etter sykehusleilighetene til Sørlandet Sykehus på nettet (noen som vet hvor jeg finner dem og kan ta en titt på dem foresten?) og kom over denne frasen som overskrift på et av treffene jeg fikk når jeg googlet. : "Sexsalg fra bolig på Sørlandet". Så skyter Jeanette inn fra andre enden av bordet vi sitter på i den stille delen av biblioteket på skolen; "Du kan være luksusprostituert ved siden av sykepleier vet du Jeanette, så blir det ikke så dyrt å bo i Kr.sand likevel, hehe". Jeg rekker såvidt å svare for meg før vi fra nabobordet hører "Da vet jeg hvem din første kunde er!" og jeg øyner en noe ekstremt rødmende gutt som blir pekt fingeren mot som sitter ved siden av kameraten som sier dette, før jeg fort snur hodet i min retning igjen og rødmer for fulle sirener! Alle begynner å le og det virket ikke som at det var heeelt meningen at det skulle komme så høytlytt frem fra nabobordet heller, egentlig. Så blir det litt stille igjen etter en god latter fra alle parter.

En stund siden sitter jeg og surfer litt frem og tilbake på nettby og plutselig oppdager jeg at en gutt fra Porsgrunn på 25 år har vært inne på profilen min. Jeg trykker slik at jeg kan se profilen hans og før jeg i det hele tatt har rukket å klikke meg inn på bildegalleriet til vedkommende hører jeg fra nabobordet (ja samme gode kameraten vet du): "Er ikke det der din profil?? Hvordan klarte du å sjekke opp nicket hennes på så lang avstand!?" og det blir fullstendig latter fra min egen og kameratens side, noe mer diskré fra min side tho'. Værst var det vel for han som lå med hele trynet godt plassert oppå tastaturet på laptopen han satt foran og er helt fullstendig rødstekt i trynet der han prøver å gjemme seg bak en liten pc-skjerm. Ikke akkurat veldig diskré, så de andre jentene fikk med seg dette men skjønte ikke helt hva som hadde skjedd og mens jeg prøvde å peke på min profil og bakover på det røde ansiktet bak skjermen på en noe mer diskré måte og til slutt må benytte alt jeg evner å utføre av kroppsspråk så forsto de vel at jeg "pratet" om dem (eller han da, hehe) og forsvant en liten periode ut av biblioteket igjen.

Hele situasjonen virker litt fjortiss når jeg gjenforteller på denne måten da, men det var egentlig ganske søtt og litt pinlig tho'! ;-) Vi skal ta en liten kaffe/kakao/te/vann sammen i morgen, som han så fint kalte det! Blir kakao for min del tror jeg så det blir nok koselig og noe pinlig, igjen! Hehe. Kjekk var han og gitt, og han kommer helt sikkert også til å lese dette ettersom han hadde rukket å snoke litt på bloggen min i løpet av den korte tiden også. Føler du deg litt truffet nå, Kenneth? ;-)

Men nå er det snart natta her, en ny dag venter i morgen. Nighty ♥



Husk: Ditt smil kan lyse opp en annens hverdag! :-)

Ingen kommentarer: