tirsdag 9. mars 2010

So does this define you?

Nå kom jeg nesten nettopp hjem fra skolen, har sittet siden klokken 8 i dag til morgenen og skrivd på bacheloroppgaven og har hatt veiledning med veilederen vi har til bacheloroppgaven så er temmelig tømt for energi nuh ja. Klokken er nå over halv 5 på ettermiddagen og jeg har fått i meg et sjokoladekakestykke og sett litt av OTH reprisen. Nå blir det middag tenkte jeg og slappe av bittelitt til før jeg skal sette meg til en liten time med bacheloroppgaven igjen. Godt å ha kommet så langt, vi regner med å være ferdig allerede neste uke og innleveringsfristen er egentlig 26.mars, fredag om over 2 uker! Virket som veilederen vår var ganske fornøyd med arbeidet vi presenterte så langt i dag også, gøy altså, flinke jenter! :)

Senere tenkte jeg meg en tur til Skien og hente denim-shortsen, samt titte litt på Herkules mens jeg er der selvfølgelig. Jeg er altfor glad i shopping, fyfy! :p Ble foresten ringt av sjefen i dag mens jeg var på skolen og spurt om jeg kunne jobbe, så nå har jeg fått enda noen vakter fremover de neste ukene som kommer frem mot påskeferien. Så det blir bra, heldig er jeg og en god lønning blir det også, har jobbet mye ekstra de siste ukene! :) Får lønning nå til fredag også foresten, yeeeeiii, det hadde jeg faktisk glemt! Hehe. Men nå får jeg stelle i stand noe middag her før det blir litt mer studiearb. Later ♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Hørtes ut som en finfin dag:D