torsdag 25. mars 2010

(Thirsty) thursday

ShipO'Hoy! Nattvakten i natt gikk usannsynlig fort og plutselig var klokken 07:00. Da var det jo bare en halvtime igjen så var jeg ferdig på jobb. Tror jeg til sammen satt nede maks 2 ganger, den ene gangen for å spise. Det er sånn jeg liker det, liker å arbeide i et hektisk yrke hvor jeg føler jeg gjør nytte for meg :-) Stillesitting blir fort kjedelig i lengden, i hvert fall for min del. Jeg var hjemme litt over 08:00 i dag til morgenen og hoppet rett i seng. Våknet i 14-tiden i dag ettermiddag, heeeelt i ørska! :p Føler meg noe redusert i både sjel og kropp og har i tillegg pådratt meg en skikkelig tørrhoste i løpet av natten ettersom jeg var i konstant aktivitet og ikke fikk tid til å få i meg noe særlig væske. Det er ganske tørr luft på avdelingen. Jeg har dermed blitt helt groggy i stemmen, men ellers har jeg det bra :-)


Planen for kvelden er noe usikker, det er så mye jeg har lyst til men er egentlig ganske sliten så får se hva det blir til. Det er blant annet temakro på Elverhøy (student-utestedet til HiT) i kveld, siden det er torsdag. Planen var egentlig å drikke og dra dit men det er jeg ikke helt i slaget til, men kanskje det blir en liten tur for å se og møte noen kjente fjes i hvert fall :-) Blogges ♥

Ingen kommentarer: