mandag 15. mars 2010

Beyonce - Brokenhearted girl

Good morning sunshine! Ang. tittelen på innlegget - no reason, bare en finfin sang:-) I dag er det strålende sol og jeg blir helt overlykkelig av å våkne til nydelig vær! En ny dag har begynt med nye muligheter, og jeg har sittet på biblioteket siden kl 08:30 i dag til morgenen og arbeidet med min drøftingsdel til bacheloroppgaven. Fant ut at jeg ikke klarer å konsentrere meg hjemme lenger så det lureste var å komme meg til skolen så jeg får gjort det jeg skal i tide. Tror jeg er meget skolelei nå, skal bli godt å komme i jobb for fullt som sykepleier om kun noen måneder!

Anyway, jeg er så dritlei denne laptopen, enda en ting jeg er meget lei av.. Måtte bare få sagt det! Den har "gått varm" og skrudd seg av hele 3 ganger i løpet av timene jeg har sittet her, jeg blir helt gæren altså. Du kan tenke deg hvor gøy det er når du har sittet og gjort studiearbeid i flere timer og den plutselig, brått og uventet skrur seg av... Det er ikke særlig kult! Tror sannelig det er på tide å kjøpe en ny pc, denne har tross alt fulgt meg trofast gjennom hele sykepleiestudiet, men nå lever den på sine siste dager og det merkes godt. Har skikkelig lyst på en ASUS pink edition! Rett og slett kun fordi den er maksimalt søt. Tror jeg skal unne meg selv en slik søting, ja :-) Men det hadde jo vært en fordel at det var en god pc i seg selv også da. Trenger ikke noe fancychmæncy greier rent teknologisk, er ikke såååå superteknisk anlagt av meg uansett :p Skrik ut om du har erfaringer med denne tho'?




Sånn utenom det har jeg blitt superforkjøla i helgen til tross for at jeg fikk c-vit. av Kenneth, og det er superdeilig å sitte her å snufse hvert andre sekund. Later ♥

4 kommentarer:

Katrine sa...

Flink du er snuppis, om to uker er det min tur til å BO på skolen! :S

En sånn rosa pc skulle en hatt! finfin :)

Jeanette (JEA) sa...

Så søt du er snupp, koselig å høre at du synes jeg er flink! :-) Du er flink selv! :-) Hihi. Ja, det er å BO på skolen vi gjør nå, har sittet i 11 forbanna timer på biblioteket i dag, men det føles sinnsykt deilig når man ser at det begynner å nærme seg slutten med stormskritt da! :D Så du kan glede deg til den følelsen i hvert fall snupp! ;-)

Jaaa, er den ikke nydelig? Må ha en slik søting, unne meg det etter denne bach.oppgaven er levert tenker jeg! :D Hørte du hadde vært og trent i dag forresten ;-) Hehe. Nei, nå må jeg dra, skal få massasje og sunn mat etter en slitsom dag :D Vi prates søtis, ha en super kveld! <3

Katrine sa...

Ja den følelsen ser jeg frem til :) Det synes jeg du skal unne deg ja!

Digg å få litt sunn mat da, jeg sitter med sjokoladen igjen så den treninga er jo like langt :P Huff, liker ennå ikke helt HVA han kjenner meg igjen for..men OK :P Kose deg masse snupp. Klemmer

Jeanette (JEA) sa...

Mhm, blir nok nødt til det, den pcen her er jo helt crazy for tiden :| Ikke bra! :p

Jupp, ehm han har store ambisjoner om å gjøre meg sunn ift ernæring også tror jeg ;p Høhø! Jeg er altfor glad i sjokoladekake og junk til det altså! :p Men trening, det skal jeg vel klare ;p Hehe, det er ikke sååå galt da snupp, sier som du pleier jeg: Nøye da! ;p Hehe. Det er ikke så nøye vet du, vi er alle mennesker ;p Klemmer