onsdag 5. august 2009

Clearly I see that all of these things have made me stronger

Aloha ♥



I dag har jeg tilbragt dagen med Silje, hadde fri fra jobb i dag og i dag var det også strålende sol - p e r f e c t. Det var veldig koselig å se henne igjen, har ikke vært med henne siden før hun dro til Puerto Rico i begynnelsen av juli, så det var på tide :) Våknet klokka halv 10 av vekkeklokka og sov deretter videre igjen til rundt 10 tiden. Deretter sto jeg opp, hoppet i dusjen og kjørte avgårde for å hente Silje i Brevik. Så dro vi hjem til meg og solet oss i noen timer og skravlet, etter en stund ble vi sultne og tok bilen opp til butikken (kun 5 min til fots men neh..) og kjøpte taco-grandis, is-te og mais til å ha på pizzaen, yummi-yummi in my tummy, Veldig sunn frokost ♥ Så solet vi oss i noen timer igjen og resultatet er et solbrent ansikt på meg (mest pannen egentlig) som gjør ordentlig vondt nå. Det svir virkelig, aua! Jeg "glemte" selvfølgelig å smøre meg med solfaktor i ansiktet igjen. Huff, at jeg aldri lærer.. Anyway, når jeg skulle kjøre Silje hjem til pappaen hennes litt tidligere i kveld så var det søren meg kontroll på veien og gjett hvem som ble 1500 kr fattigere!? Silje. Stakars, jeg fikk så vondt av henne :( Bilbelte og alko-kontroll, Silje hadde drukket så mye at alkotesten ulet høyt utover hele Heistad!

Neida, men hun hadde ikke på seg bilbelte - Silje da! Det var sure penger det, var det ikke? Nå lærer du vel å alltid bruke bilbelte? :) Og det værste er at jeg begynte å le.. Ikke fordi det var noe spesielt morsomt, eller fordi jeg er slem, fordi det er jeg ikke. Men jeg blir så nervøs at jeg reagere med at jeg begynner å le. Og igjen klarte jeg faen meg ikke å blåse i den jævla alkotesten slik man skal, blir så nervøs at jeg blåser selvfølgelig alltid feil :p Huff. Men det gikk nå bra for min del da, jeg er faktisk alltid flink til å bruke bilbelte, samme hvor "u-kult" det er. Jeg har kræsjet før, og tro meg, de første sekundene du skjønner at du faktisk overlevde, nei, det er helt jævlig! Hvordan tror du det hadde endt uten bilbelte? Da er det ikke mye kult lenger.. Dagens lærepenge er derfor: Bruk alltid bilbelte!

Men nå tror jeg at jeg må være flink og hoppe i senga mi, ny dag på jobb venter i morgen og jeg må sette vekkeklokka på 06:00, ouch! Deretter skal jeg hjem en tur og så møte Tine i Skien for litt shopping, eller for min del blir det nok litt vindus-shopping. Gleder meg til lønningen kommer, jeg :) Xoxo ♥

Ingen kommentarer: