tirsdag 23. mars 2010

Springbreak oh'ten

Hvor deilig er det ikke å våkne til strålende sol?? I skrivende øyeblikk sitter jeg ute i sola på verandaen, med laptopen på fanget, Piz Buin solkrem på kroppen og bare nyter livet. Dette er helt ubeskrivelig nydelig! :-) Kjenner faktisk at solen tar godt her hvor jeg sitter i le, men har såklart en joggis og en hettegenser på meg. Det er jo ikke bikinisesong riktig enda, men ganske snart, hehe. Jeg la meg temmelig sent i natt, klokken 5 i dag til morgenen faktisk, så har våknet noe senere enn klokken 9 i dag, og det var jo også det som var planen. Jeg lagde meg egentlig en ny blogg i natt siden denne setter så begrensninger i forhold til videreutvikling av design og lignende, men jeg får meg liksom ikke helt til å løsrive meg fra denne enda tho'. Dessuten er ikke den nye bloggen heeelt ferdig enda. Legger ut link noe senere jeg.

Snart blir det pizza til middag her, deilig! :-) Vil bare dele en finfin sang med dere i mens:




Later ♥

Ingen kommentarer: