søndag 7. mars 2010

Queen of hearts

I dag er det også solskinn, og det ser faktisk ut til at våren er her, endelig! :) Jeg har vært oppe siden kl 11 i dag til morgenen, uten å bli vekket av vekkeklokke til og med. Det er egentlig helt utrolig for jeg er en verdensmester til å sove til langt på dag om jeg har mulighet til det. Hehe. Da jeg hadde våknet litt til laget jeg meg en god frokost og satte meg godt til rette foran laptopen for å skrive litt på bacheloroppgaven igjen, och så där. Jeg må innrømme at jeg heller sterkt skulle ønske at jeg kunne vært ute i dette nydelige været og fått litt sol i ansiktet i dag, men noen må jo være seriøse og skrive bacheloroppgave også slik at en utdannelse i sykepleie kan fullføres før sommeren :p Jeg gleder meg bare til påskeferien jeg nå, hvor bacheloroppgaven er levert siste fredag før påske og jeg kan benytte hele påskeferien til å kose meg i påskesolen uten en eneste bekymring for ting jeg "egentlig burde gjort". Det skal bli så ufattelig deilig! :) Kanskje det blir en tur på fjellet i påsken for å stå på snowboard og bare slappe ordentlig av også, og drikke litt selvfølgelig, det hadde vært så gøy!

Uansett, som plaster på såret for å måtte sitte inne i dette finfine været så har jeg unnet meg litt shopping i dag da. På nett, vel å merke! Disse nydelighetene er straks mine, gleder meg til å kunne sprade rundt i dem! :)

Ja, jeg har faktisk kjøpt dem begge, både i hvite og i lys korall-farge. Jeg synes de var så fiiine! Tenk f.eks til en lys hullete jeans, til en lys denim-shorts som er så HOT nå for tiden, eller til sommeren! Det er standard frase for tiden, alt handler om sommeren, men det går jo faktisk også mot sommer da! ;-) Men nå må jeg være flink og skrive litt videre på bacheloroppgaven, måtte bare vise disse to søtingene, synes de var så nydelige i det heklete-stoffet. Later

Ingen kommentarer: