tirsdag 16. mars 2010

So little time, so much to do

For en slitsom dag. Klokken passerer veldig snart midnatt og jeg kom nettopp hjem fra jobb. Var på skolen før jobb, fra kl 08 i dag til morgenen, så dette har vært en lang dag. Vi har blant annet satt sammen omtrent hele bacheloroppgaven og hatt veiledningstime med bachelor-veilederen vår som gikk veldig bra, kun noe smårusk men det skal vi alltids få til å ordne på for å få en enda bedre karakter på oppgaven. Har såååå lyst på A jeg. Det er jo tross alt en avsluttende eksamen for hele sykepleiestudiet, hvor gøy hadde det ikke vært å kunne avslutte med en siste A, også på en bacheloroppgave i tillegg? Det hadde vært supergøy, spesielt i et emne vi brenner for og er svært engasjert i! :-)

I går var vi på skolen til sent på kveld. Jeg tilbrakte faktisk 11 timer i strekk på biblioteket på skolen i går. Det er nesten et halvt døgn det, tenk på dét! Og sååå gøy er det ikke på biblioteket altså, huff! Deretter dro jeg til Kenneth da han var ferdig på jobb og fikk god "mat" og massasje, mmm! :-) Det gjorde godt for en sliten kropp! Liker ikke at dagene mine er så fullstappet som nå, får nesten ikke tid til noenting og det blir til at jeg konstant må prioritere fordi 'det er hele tiden noe', som gjør at jeg ikke får gjort andre ting. Jeg får ikke engang tid til å være meg, kan ikke huske sist jeg satt i leiligheten min og bare var.. Slik har dagene vært i flere uker nå. Ikke det at det er så ultraviktig, men jeg er bl.a. en ivrig følger av Paradise, og jeg har ikke fått sett én eneste episode siden onsdag forrige uke, så jeg henger jo overhodet ikke med lenger. Vet at det blir paradise-maraton når bach.oppgaven er levert i hvert fall, må jo tross alt henge med på norges mest hjernedøde program da :p Hehe. Håper så inderlig at vi er ferdige til fredag og kan ha fri i 2 uker før vi begynner rett i praksis i hjemmesykepleie, det trengs kjenner jeg! :-)

Men jeg skal faktisk ikke sitte her å klage, jeg liker veldig godt slik ting er nå og egentlig liker jeg å ha det litt hektisk, både i jobbsammenheng men også ellers, da føler jeg at jeg lever. Jeg har det supert foruten alt med skolen for tiden da, men det er jo snart overstått likevel. Jeg føler meg lykkelig og glad :-) Jeg tror man skal sette mer pris på det man har, enn å fokusere for mye på alt man ikke har. Da kan ting fort bli veldig negativt ladet, og det er ikke sunnt å gå gjennom livet og hele tiden ikke føle seg lykkelig nok. Hvorfor skal man la én eller flere andre personer styre ens egen lykke? Er man ikke sin egen lykkes smed?





Men nå må jeg legge meg, hverken hodet eller kroppen henger med akkurat nå kjenner jeg. Opp og hopp kl 06:30 i morgen tidlig.. Pain! Nighty ♥

Ingen kommentarer: