søndag 1. mai 2011

Pictured happenings part 2

Jeg var ute med Silje og babymagen hennes en søndagskveld og spiste på Dolly Dimples på Bratsberg-brygge, superkoselig








Desserten min denne kvelden var
ikke feil!



Også enda litt mer shopping, denne gangen noe til leiligheten min fra butikken hvor ei venninne jobbet tidligere. Der har de mye fint fra blant annet Lisbeth Dahl og lignende :-)


Når mamma har begynt å pynte ute på terassen, da vet man at våren er her :-) Tatt omkring 20.03, og da var det jo fortsatt en stor snøhaug på plenen.


Fine! ♥


Det er ikke bare jeg som liker å kose meg ute i sola på terassen :-)

En lørdag dro mamma og jeg til Stabbursbua, en utrolig koselig liten butikk som ligger nesten i Sandefjord. Der hadde de mye fint som jeg kjøpte til leiligheten min, gotta' love shabby-chic style (fransk landstil) !

Bilder av hva jeg kjøpte kommer, det ble en del stæsj til leiligheten min denne dagen og pengene fløy, men det ble veldig koselig her hjemme i Kr.sand når jeg fikk alt på plass da :-)

Ingen kommentarer: