onsdag 25. mai 2011

Bli en stolt eier av iPhone 4

I går kom jeg over en blogg hvor hun som eier bloggen kjører en konkurranse hvor man kan vinne iPhone 4 (se lenger ned). Selv er jeg en ("stolt") eier av Sony Eriksson et eller annet. Jeg husker ikke en gang navnet på tlf min lenger i og med at den er snart skal vi se, 2008, 2009, 2010, 2011 - 3 år gammel i juli! Jiiiiizeeez sier bare jeg, det er faktisk flaut! Og at jeg har holdt ut så utrolig lenge er ganske unbelievable, i og med at den rett og slett omtrent bare gir meg crappy dager for tiden. Sist i dag fikk jeg en melding fra ei venninne, som lurte på om jeg levde og hvordan det gikk med meg, fordi hun fikk ikke noe respons på meldingen hun sendte meg. Dette skjer utrolig ofte, og hver gang svarer jeg faktisk også (kanskje noe sent noen ganger, da). Jeg svarer i hvert fall, men tlf min gidder tydeligvis ikke videresende de 1000-meter-lange meldingene jeg sender. Og nei, heller ikke de 1-meter-lange meldingene.

Jeg er så utrolig lei av dette. Heldigvis har jeg så gode venner at de ikke blir sure pga. min ikke-tilstedeværelse pr. tlf, i stedet er de faktisk så søte at de heller sender enda en melding og spør hvordan det går og presiserer at de er glade i meg. Gud jeg er heldig som har så skjønne jenter i livet mitt
Etter så mange år kjenner de meg heldigvis så godt til å vite at jeg ikke mener noe vondt med å svare sent eller at jeg gjør det på "gjors". Men jeg skal innrømme; 'livet hadde vært så mye enklere' dersom jeg hadde hatt en tlf som gjør som jeg sier den skal, og som sender melding når jeg trykker på 'send'. Er det så mye å be om? I tillegg, til alt overmål, så er knappene ødelagt på den, så det tar sånn ca. en halv time å skrive 3 linjer, jeg blir gal. Jenter, det er derfor jeg alltid er så treg med å svare på melding, jeg har rett og slett ikke tålmodighet til sånt der tull, det vet dere jo.

Men så har jeg hørt noen rykter da, om at iPhone 4 er av en slik unik art at den evner å sende meldingene den skal og man trenger ikke engang bekymre seg for at
alle tastene skal ta kvelden, altså himmel versus helvete. Kjære Himalaya, gud eller hvem som helst, gi meg en sånn tlf and I'm in heaven! I anledning at Alexandra kjører vinn-iPhone4-konkurranse, så er jeg helt game på denne. Delta du også da vel! Ikke minst vil den bli flittig brukt i en sporty anledning, i mine nye Lunarfly's på veien med Nike FreeZone app. Jeg har virkelig cravings for en ny tlf etter i hvert fall 2 år med pain, og denne står høyest på ønskelista!



Trykk på bildet for å bli videre-klikket til konkurransen hennes :-)

Ingen kommentarer: