søndag 15. mai 2011

New clothing

Tjohoi', i dag har jeg som tidligere nevnt vært med Tiny. Vi tilbragte hele tre timer på Down Town i Porsgrunn sammen. Kjære Himalaya, senteret er ikke så stort altså, men det var veldig koselig da. Tine og jeg er akkurat sånn passe (ok, nå løy jeg... himla, da) glade i å shoppe så det passet oss ypperlig og være ueffektive i dag og bare suse rundt, vi måtte til og med innom flere av butikkene et par ganger fordi vi ikke husket om vi hadde raidet butikken ordentlig. Du snakker om... oss i et nøtteskall, rett og slett.

Jeg som ikke hadde planer om å shoppe noe i dag,
egentlig, klarte selvfølgelig ikke følge planen min heller. Det ble derfor til at jeg rasket med meg en kjole og en topp i dag, samt at jeg så sånn ca 10 andre ting som jeg virkelig hadde lyst på, men det får da være grenser. Jeg er altfor glad i å shoppe, huff!


Kongeblå kjole, har planer om å ha på meg denne eller en blondekjole i konfirmasjon i Arendal i morgen, og selvfølgelig ved andre events :-) love it!


Ferskenfarget topp!


Elsker de heklede detaljene i ryggen på denne, det er dødsfint. Veldig mange fine topper ute i butikkene nå og ryggdetaljer er veldig inn denne sesongen, det er så classy :-)

I tillegg fikk jeg kjøpt nye cd'er til å brenne sanger til bilen i dag (
hurray!), det har jo bare tatt en evighet før jeg har fått sumlet meg til dette mener jeg.. Takket være en dritkjekk fyr som (i følge t-skjorta han hadde på seg til lunsj på Bergbys) helt tydelig jobbet på Clas Ohlson, så tok jeg Tine i lanken og strente opp der med et mål etter vi hadde lunsjet, nemlig å "kjøpe cd'er som jeg plutselig kom på at jeg virkelig trengte" ;p Vi fikk skikkelig blikk-kontakt og jeg er singel, så hey det er lov med litt uskyldig flørting ;p Tine: 'Herregud, hva gjør jeg ikke for deg Jeanette!?' Du har helt rett Tine, du er en veldig god venn som sørger for at jeg får flørtet litt fra meg, i love you


Nå har jeg nettopp spist Pappa's super-sunne salat og skal hoppe i seng, det ble kun 4 timer søvn på meg i "natt" så skal prøve å ta igjen litt tapt søvn før jeg setter snuta vendt mot Arendal og konfirmasjon i morgen formiddag. Nighty

Ingen kommentarer: