fredag 22. april 2011

Pictured happenings part 1

Heia bloggen! I stedet for å skrive så sabla mye om hva som har skjedd den siste... måneden (yes I know, jeg henger sååå veldig igjen med bloggingen og updates), så tenkte jeg at jeg rett og slett bare skulle poste bilder av den siste månedens happenings av det jeg har klart å dokumentere vha. fotokameraet mitt. Såeeeh, here it goes:



Shopping resulterte i ny veske-bag blant annet, totally worth it!



En herlig vår-fredag med Siljus! ♥ Her koste vi oss blant annet med verdens beste slusj på Down-Town i Porsgrunn :-)

En Oslo-trip en lørdag sammen med Oskar! Har ikke bilder fra selve turen i Oslo (faktisk), men har dog et bilde av Oskar, den snilleste og gladeste jeg vet om av det mannlige kjønn!



Og et bilde av Oskar med gamle-bilen hans og den gule sportsbilen vi kjørte innover i. Det gikk jo raaadiiiiig :D




Tirsdag 15.03.2011 14:30, la jeg meg under nåla i Larvik. Etter noe som føltes som en halv evighet med smerte og like lang tid med ihjel-klemming av Siljes hånd hvor hun satt tålmodig ved min side og holdt meg i hånda mens hun pratet meg gjennom smerten (
takk for at du er du, Silje!), ble resultatet dette:



En absolutt etterlengtet tatovering gjennom 2 år,
endelig var jeg litt "vill" i trusa og bare hoppet i det! ;-) Noe hoven på bildet, tatt for bare 3 timers tid siden.

Et innlegg om tatoveringen min og dens betydning for meg kommer senere ♥ Stikkordet for de neste 2 tatoveringene jeg planlegger er i hvert fall
emla-krem, for fy faen hvor vondt det gjorde når han tatoverte og designet omrisset, jiiiizeeez, jeg tror jeg døde 300 ganger mens han holdt på! Ja, det gjør sabla vondt å tatovere på rista, men ja, det er totally worth it without a doubt og jeg har fått så mange fine komplimenter på den siden at smerten er nesten glemt, nesten :-)

Part 2 of pictured happenings is coming up soon, goodnight ♥

1 kommentar:

SILJE GUSFRE sa...

hihi! Jaa, det var kjempe koselig snupp :-)

Ja! Er det ikke rart å tenke på? Nå er det bare 18 dager igjen til termin også. Hah! Uff! Gleder meg til å få han ut også da. Skal bli såå deilig :-D