fredag 27. mai 2011

So I'm running away, I'm leaving this place

Først må jeg bare si; Jeg har så smerter i skrotten etter all treninga de siste dagene. Jeg hadde PT på onsdag, hvor jeg trente 1 time med Wiggo, som min PT heter, mye div. styrke/pilates øvelser som beror på kjernemuskulatør. Get that ass fit, blant annet! Jeg kjørte skikkelig på og gav virkelig jernet alt jeg kunne. Deretter var jeg så psyched at jeg rett og slett heiv meg ned og trente enda 1 time på egenhånd etter PT-timen. Og det merktes veldig godt etter jobb i går kveld, men likevel heiv jeg meg ned på Elixia på kvelden før jeg skulle på nattevakt igjen. Og det mekes hvert fall i dag! Jeg er så lemster i hele kroppen at fyf*en. Jeg jobber på infeksjonsavdeling ved SSK og der har vi en del isolater med smittefare. Jeg var virkelig så lemster at jeg så vidt klarte å kneppe smittefrakken i nakken og det måtte jeg gjøre gjennom hele natten. Paiiiiiin. Sånn foruten om det har det vært en rimelig hektisk natt med en pangstart hvor en pasient jeg kom inn til nesten ikke var kontaktbar, målte et BT til 83/35 (det er et veldig lavt undertrykk, lavt overtrykk og men ikke av det værste til å være dårlig generelt), uregelmessig lav puls på omtrent 50, og en oksygenmetning i blodet som var på nesten 70 % (den skal være på godt opp mot 100). Jeg holdt på i nesten 3 timer med henne før allmenntilstanden hennes steg, noe. Vi spiste i halv 4-tiden, satt nede i maks 15 min og så var det på'an igjen frem til nesten kl 07:30. Omtrentlig 30 min på overtid, for en natt! Jeg var dødsliten da jeg var ferdig og gikk bort til Stine på lungen for å vise mitt dødsflotte ansikt og si hei. Hun måtte ha bilde til bloggen sin, og slik ble resultatet av to trøtte tryner:


Stine: snus i kjeften og søt. Jeg: Håret-i-en-tull, usminka og 1 døgn uten søvn. Ikke minst blitz. N 2 the ICE!


Poster heller et bilde hvor vi begge ser litt mer i form ut ;-)

I dag hadde jeg store planer om å legge meg ca kl 08, stå opp kl 12 og dra ned på Elixia i byen og deretter gjøre en del andre viktige gjøremål. Vel, jeg la meg før kl 08, og våknet 14:30 helt ør i hodet, så det var jo
den planen. Den gikk greit i vasken ja. Ikke har jeg fått trent og ikke har jeg fått gjort noen av de viktige gjøremålene heller. Just great! Nå skal jeg pakke litt og sjekke om jeg har alt klart som skal medfølge bilen, deretter går turen ned på Glipp i byen for avslutning for 2 herlige jenter fra jobb i hjemmissen. Så reiser jeg direkte til Porsgrunn, en aller siste tur med Silverlighten min, trist. Og ingen alkohol i kveld på meg, er ikke i form heller egentlig, føles som jeg har vært på grisefylla allerede. Og btw, jeg ser dere er inne godt over 100 stk og leser på innleggene mine hver dag (jeg har statistikk-oversikt) så hva med å legge igjen noen fotspor etter dere? Det er alltid koselig


Tror dette blir kveldens outfit. Helt enkelt, helt greit, og jeg elsker detaljene i genseren :-) Og ikke minst, ingen kjole, deilig. Men tror jeg bytter ut gladiatorene med pumps, så blir outfit'et litt mer stylet. Ha en superfin fredagskveld alle sammen ♥

Ingen kommentarer: