onsdag 4. mai 2011

All pumped up!

O'hoy bloggæn! Vil bare begynne med å si at jeg er så utrolig pumpa nå og har virkelig energien på topp. Jeg har nesten nettopp kommet hjem fra en sykkeltur på nesten 1 mil (dette synes jeg er mye i hvert fall etter å ikke ha syklet siden u-skolen). Det er faktisk hele 7 år det, jiiiizeeez! Men det var utrolig gøy og jeg kjente det så sykt i låra mot slutten. Jeg kommer til å være så utrolig lemster i morgen men føler det er verdt det, og i tillegg skal jeg jobbe dagvakt på sykehuset og har samtidig planer om å sykle til jobb i morgen tidlig og hjem igjen. Jeg tok litt i nå på hjemover veien nemlig og satte inn høygiret, men igjen, veldig gøy, without a doubt.








Sykkelrute: syklet gjennom byen heller, markert med grønn ;p

Ellers har jeg vært med en kamerat nå de to siste dagene, Thomas. I går skulle vi egentlig en tur på fiskebrygga på kvelden og ta en is i sola tenkte vi, men i og med at det var så kaldt ute ble det til at vi heller tok en sightseeing i byen og div. Vi kjørte blant annet ut på Odderøya og sånt, ut mot der Quarten ble avholdt tidligere, veldig fint der absolutt :-) I kveld har vi vært en tur på G-MAX, en stor sportskjede som åpnet på avenyen i Sørlandsparken for ca 14 dagers tid siden. 4000 kvm med sportsutstyr, utrolig oversiktlig butikk og snille priser og kampanje-tilbud. Og som nærmeste nabo og konkurrent til XXL kan ikke vi som bor på sørlandet klage en plass på konkurranse-prisene nå nei! ;-) Blir man ikke pumpa og klar for å trene når man entrer den butikken finner man ikke motivasjonen noen annen plass heller, det er jeg
i hvert fall sikker på! Og i dag har jeg funnet noen utrolig gode nye fitness-sko som jeg skal kjøpe, jeg ble heeelt forelsket i dem og de var så utrolig deilige å ha på foten. Nike

Det ringte også en koselig fyr fra Elixia tidligere i dag og fortalte meg at jeg har vunnet gratis trening, så nå skal jeg virkelig komme i gang med treningen igjen for real! Håper dere har hatt en like fin dag som jeg har! :-)

Sjekk denne linken om G-MAX Sørlandsparken:
http://www.fvn.no/lokalt/article856440.ece

Ingen kommentarer: