mandag 16. mai 2011

Cravings

Som tidligere nevnt har jeg begynt å trene igjen, og i den anledning så fører det med seg en del cravings. For tiden er det så syyykt mye jeg har lyst på, av det som kalles materialisme, desverre. Yes I know, burde sikkert fokusert på noe annet, but we live in a material world and I am a material guuurl'. Angående trening så har jeg lyst på 2 par nye fitness-sko, et par som er veldig fleksible og formende da jeg liker trening som Zumba, pilates, styrke&core og lignende, nemlig lettvektssko. Disse er allerede bestilt og regner med de kommer hit i løpet av uka, forhåpentligvis. Jeg har også lyst på noen nye fitness-sko med litt mer demping som er bedre til å bruke på tredemølle og til å bruke til trening som medfører en del trykk på fotbladet/helkappen. Disse er også bestilt. Yeeeiii. Men, så kommer det jo flere cravings da, selvfølgelig. Fitness-ball, den lange fitness-tightsen i den nye kolleksjonen til Nike (bestilt denne også). Treningsmatte så jeg kan gjøre pilates-øvelser på hjemmebasis også vedsiden av aktiv trening på Elixia. I tillegg må jeg ha nye gode løpesko så jeg kan jogge fra meg ute i friluft.

Oooog, dette blir jeg nesten flau over å si men jeg har faktisk aldri følt noe behov for eller et ønske om å være en eier av iPhone,
until now. Det har seg nemlig slik at den har en Nike FreeZone-app hvor man kan legge inn sin egen løperute og konkurrere mot seg selv eller andre ved å løpe samme rute gjentatte ganger, eller evnt nye ruter, alt etter hva du måtte ønske selv. I tillegg er det da slik at du kan fortelle på face at du nettopp har startet et løp og når noen trykker 'like' dempes musikken og du får høre at noen heier på deg. For et motivasjons-boost! Ruten registreres i km på kartet og man kan i tillegg se hvor man har pushet på og hvor man har hatt et roligere tempo, dette markeres vha. 2 forskjellige farger. Og som om ikke dette er nok til å få i gang motivasjons-lysten til å hive seg ut på løpetur, så kan du i tillegg legge inn din personlige powersong som du føler gir deg ekstra energi og pågangsmot, og dersom du kjenner at du begynner å bli sliten kan du trykke på en knapp, powersongen din avspilles og du kan på denne måten få et ekstra power-boost. Jeg har så syyykt cravings for dette akkurat nå, helt topp for å komme seg ut på trening!

Av andre ting har jeg cravings for speilrefleks-kamera (vet akkurat hvilket jeg skal kjøpe etterhvert), ny bil (drømmebilen), div. sertifikater ift. videreutdannelsen min, åja også rockering til trening (sykt god work-out), syden-tur eller reise generelt, peaks hair, frisørtime, div. produkter, møbler og interiørartikler (har blant annet designet min helt egen wallprint :D ) ny sommergarderobe, nye sko.
Lots and lots of cravings. Og en personlig kokk som kan lage god mat til meg og ta oppvaska samtidig etter han er ferdig, just great... Kjære Gud, la meg vinne i lotto på lørdag! Så kan jeg i tillegg til alt dette også gjøre et par andre drømmer til virkelighet, blant annet kjøpe 2 leiligheter, en i sør og en i øst, hus på Mallorca osv :-)

Litt inspirasjon:




Er ikke heeelt dette jeg skal kjøpe etterhvert, men nesten :-)


Magaluf


sommeren 2011











á la drømmebilen



Btw, det er ikke noen av disse jeg har designet selv, bare inspirasjonsbilder.

Og til slutt en siste ting jeg har cravings på, min powersong for tiden

Ingen kommentarer: