torsdag 3. mars 2011

Jo Janne, det er på tide å blogge litt igjen nå!

WellHelloThere, jeg tør nesten ikke si dette, meeen... jeg tror jeg er tilbake igjen, sannelig. Etter gode 9 måneder vekke, og etter å ha klødd litt i fingrene ift. blogging (ja jeg får vel innrømme det da), så er jeg nok tilbake igjen ja. Did you miss me? :-) Cause I sure missed this, honestly. Møøøee har skjedd siden sist, jeg befinner meg fortsatt i den flotteste byen på sørlandet, nemlig Kr.sand, men jeg har dog rukket å flytte på meg. Jeg har fått meg leilighet nemlig, bare min :-) Fortsatt på Lund, dog litt nærmere byen enn der jeg tidligere bodde. Trives så godt her :-) Jeg har også fått meg ny jobb, begynner i en fag- og kommunikasjonsutviklings-stilling mellom stat og kommune i april. Frem til da jobber jeg 50 % på SSK (lungepost) og 50 % i Kristiansand kommune (hjemmesykepleie), trives veldig godt med det altså men ser veldig frem til noe nytt og spennende også.

Og apropos leilighet, så er det så mye som skal ordnes. Jeg har allerede bodd i leiligheten min i 1 mnd (tenk det ja), men føler fortsatt at det er mye som må gjøres her, selv om det har hjulpet seg betraktelig siden jeg overtok. Men Jea & interiør er et eneste evighets-prosjekt, jeg finner alltid noe mer å føre på to-do-listen min, såe to be continued (i skrivende stund sitter jeg faktisk og ransaker nettet for enda et flossteppe til leiligheten, men jeg vet vel i grunn hvilket jeg kommer til å ende opp med å kjøpe). I'll tell you more tomorrow, senga venter nå nemlig for skal (liksom) på jobb om bare noen få timer. Plutselig var kl straks 03 på natta nemlig.. Nighty



PS: ang. tittelen så var det denne kommentaren som ventet meg når jeg logget inn;
" er det ikke snart på tide å blogge litt igjen? ;) Janne "

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe ja nå var det på tide å blogge igjen snupp=) Følger bloggen din nå:o)