mandag 28. mars 2011

This just in

Her om dagen fortalte jeg Jo Stein om en film jeg har så sykt lyst til å se, som jeg visstnok hadde sett reklame for på tv for en liten stund siden. Saken var bare den at jeg husket ikke om det var en reklame jeg virkelig hadde sett, og jeg husket ikke hvem som hadde hovedrollene i filmen. (Det er forresten en fare for at jeg kan huske glimtet av Ashton Kutcher, han er jo så H O T, eller var, i hvert fall). Med den bolle-sveisen he's not! Anyway, alt jeg husket var at filmen omhandlet en relasjon mellom en dame og en mann (selvfølgelig ikke i rekkefølgen mann - dame) og at det var en komedie, amerikansk selvfølgelig. Mer husket jeg faktisk ikke, og nå skal det også sies at jeg ikke har giddet å ta meg tiden til å lete etter denne filmen da, jeg tenkte at den kommer til meg for en dag uansett om det er meant to be.. såe, her er den da ppl, fant den helt tilfeldigvis på en blogg:



PS: I guess it was meant to be afterall, jeg visste at jeg ikke hadde drømt dette. Den ser kanskje ikke så gøy ut på traileren men jeg tror den er det altså. Poster traileren her så jeg ikke skal glemme hva den heter igjen ;-)

Forresten så skal jeg fortelle dere om noe superkoselig som hendte i dag ved et senere tidspunkt, først må jeg jo få rompa i gir og hendene i fart til å skrive om café-daten med K og den nydelige vårdagen med S, som jeg har skullet i en evighet og halvannen. Jeg er så sykt treig, himmel altså, mamma sier det er fordi jeg er født 3 uker forsent. Later, (as always)

Ingen kommentarer: