mandag 28. mars 2011

Sinusitt

... kan gå og henge seg!! Forresten, "god morgen bloggen", det er kanskje ikke en så veldig god morgen, når jeg tenker meg om. Jeg sovnet ikke før kl 5 i natt, hadde så syykt smerter i trynet og feber så jeg rant over. Deretter hadde jeg vekkeklokka på 10 for å ringe til sjefen min og si jeg var syk. 5 timer søvn er ingenting verdt når man er syk. Dagen ellers startet egentlig fint, that is helt frem til jeg samtalet med legen og han bestemte seg for å sykmelde meg t.o.m søndag, og nå har det seg også sånn at jeg må ta rtg. av bihulene mine igjen og kanskje operere/utblokke. Fy faen altså, jeg gidder ikke være med på dette her, jeg streiker! Har hatt problemer med bihulene mine siden 1. året på vgs (det er faktisk 7 jævla år det) og har bihulebetennelse mellom 2 og 3 ganger i året, mens en annen har kanskje aldri hatt bihulebetennelse en gang. Nå er jeg så jævlig lei og dette er vel den ørten-hundrede-og-femti AB-kuren jeg har tatt sammen med x-antall saltvannsoppløsninger. Immunforsvaret mitt gjør ikke jobben sin lenger når det gjelder bihulebetennelse (eller sinusitt, som det så fint heter på sykepleiersk) nemlig.



Sånn foruten om dette da så laget mamma kakao med is i dag til frokost, det var supergodt :-) Sørlands-is av vanilje da vel å merke, denne er best ♥ Deretter satte hun seg i sola og koste seg litt før hun skulle på jobb, mens jeg måtte sitte inne og se på finværet ute inne fra stua pga. jeg er syk og ikke orker en eksaserbasjon av dette her. Heldig som jeg er... Tok noen bilder av det nydelige været ute, da.




Finn 1 feil...


Disse koppene er så utrolig koselige, fra Porsgrund Porselænsfabrikk, mamma's tidligere (og nedlagte) arbeidsplass. Fine kopper produserte dem i hvert fall, da.

3 kommentarer:

Anonym sa...

På tide du blir frisk vennen, ps. ser frem til sjokoladekaken ;)

Anonym sa...

btw feilen på bilde er såklart paprikaen ;) -Jo-

Jeanette (JEA) sa...

SV: Ja håper snart jeg blir i bedre form :-) Ja skjønner godt at du ser frem til den, den er jo dødsgod! ;-)

PS: fail! Feilen er ikke paprikaen nei, du må lære deg å spise grønt du som er et treningsmenneske ;-)