fredag 11. mars 2011

I'll be with you like a shadow

Heia bloggen! Jeg vet ikke helt hvor jeg skal starte for jeg har hatt noen helt incredible amazing days siden jeg sist blogget. Lenge siden jeg har hatt et så stort smil om munnviken som jeg har hatt nå de siste dagene, jeg har følt meg så fri! Og smilet er først og fremst takket være alle de fantastiske jentene mine og familien min, hva skulle jeg gjort uten dere? You girls are f*cking fantastic ♥



På onsdag skulle jeg som nevnt catche opp med Silje og babymagen hennes (som hadde blitt hvert fall 3-4 mnd større siden sist jeg så henne). Jeg våknet onsdag morgen til deilig frokost og varm kakao som mamma hadde stelt i stand til oss 2 før hun skulle reise på jobb kl 13. Superkoselig ♥ Etterhvert dro jeg til Silje og hentet henne på Stathelle, så tok vi turen til Skien for å shoppe og mingle, det var så utrolig koselig og jeg ble jo "nesten" tårevåt i øynene da jeg så henne med den fine babymagen hennes, hun er så fiiiin, hælledussen! Damn you sentimentality, men er det noen som ser flott ut som gravid så er det virkelig henne, det kan jeg skrive under på. Etter shopping satte vi oss på mac'ern og spiste litt før vi dro hjem til leiligheten til hun og Stian og så kveldens episode av Paradise, også var hun så snill at hun farget håret mitt denne kvelden også, hun har jobbet som frisør tidligere og er superflink så håret er i trygge hender hos henne ;-) Jeg var så lys i hårfargen nå i og med at jeg highlight'et det en del for ca. 2 mnd siden, men jeg trives best som mørk brunette (tror jeg?) så farget det tilbake slik nå da. Får se om ikke jeg prøver å bli lysere igjen før sommeren, men frem til da vil jeg være mørk, har savnet det de siste ukene :-) Forandring fryder jo før sommeren igjen!


Silje skulle absolutt under bommen inn til park.huset på Herkules, noe som ble et heller mislykket forsøk. Du er gravid nå skjønner du lille venn, med alt det innebærer :-)


13.05.11 eller 17.05.11 ?

Deretter lå vi på sofaen hennes og pratet i timesvis om alt mellom himmel og jord, jeg har virkelig savnet det. Hun har termin 13.05.11, hun er dermed 7 mnd på vei nå (gud som tiden flyr!), men hun mistet pappaen sin 17.05.10, altså for snart 1 år siden, og jeg har hatt sånn på følelsen at hun kommer til å føde baby-gutten på denne dagen, 1 år senere. Det er også alle andre sikre på, så om dere forstår meg rett så pratet vi bokstavelig om alt mellom himmel og jord denne kvelden og utover natten. Det blir spennende å se hva som skjer i mai, jeg tror virkelig på gjenfødsel og det gjør Silje også, det ville jo vært fantastisk om hun fikk igjen pappaen sin på denne måten. Det var så surrealistisk å ligge å kjenne på babymagen hennes, kjente han hikket og sparket. Det er virkelig helt utrolig og det blir så nært :-) Herregud, jeg blir nesten litt verpesjuk altså! :p I love you Siljus, forever and always



... og en snutt-film om trusene til Silje:



http://www.siljegusfre.no/

Nå må jeg virkelig hoppe i seng, skal gørr-tidlig opp i morgen for skal nemlig til Oslo sammen med Oskar :-) Reiser herfra ca. kl halv 10 så må få meg noen timer søvn. Senere kommer det et innlegg fra torsdagen som jeg tilbragte sammen med bestejenta mi Tiny, søte drømmer så lenge!


2 kommentarer:

SILJE GUSFRE sa...

Så koselig skrevet alt var da Jeanette, det var det virkelig:-) Var jo såå koselig å være med deg igjen disse dagene. Hihi!

Gleder meg masse til å være med deg nok en gang i morgen altså, snupp! <3

SILJE GUSFRE sa...

Love you, Darling <3