torsdag 24. mars 2011

A place is just a place, it's the people who's there that really makes the difference

En hvilken som helst torsdag sammen med en ikke-så-hvilken-som-helst Tiny



Etter alt for langt tid fra hverandre og mye catching-up på meldinger den siste tiden, møttes Tiny og jeg på vår faste møteplass, H&M på Down Town på torsdag i forrige uke. Herfra raidet vi først Down Town for shopping-muligheter mens vi gikk og pratet og pratet non-stop, deretter tok vi turen opp til Skien og raidet videre der Herkules senter. Deretter satte vi oss på Mac'ærn og spiste en skikkelig sunn middag (næt), men kos var det selv om man etter hvert kan risikerer å rulle hjem da :-) Ør i hodet som jeg alltid er så klarte jeg selvfølgelig å si et par ting som fikk mannen i køen bak meg til å nærmest skratt-le (liiide diskré telemarkinger er merker jeg etter nesten 1 år på sørlandet ;p).

Anyway, og ja også husker jeg forresten at jeg ble en smule små-sur fordi de ikke hadde Oreo-isen som jeg hadde sjesket sånn på siden kvelden i forveien og planlagt i hodet mitt at jeg skulle sitte å kose meg med, der og da. Mens jeg stod i min store fortvilelse (ja du tenker sikkert jeg er rar nå, jeg kan nesten høre tankene dine..) Den er dødsgod så det er ikke noe å diskutere engang, fortvilelsen min var en smule stor skal jeg innrømme... så hvisket en liten fugl i øret mitt: 'O'boy er best, ta den ta den!' så da ble det jo denne som en trøst. Deretter satte vi oss ned og før vi hadde rukket å engang kikke på hverandre sier begge i kor 'Er det lov å begynne på deserten først, eller??' Jeg må le Tiny, du och jag altså! Så da ble det slik, desert først og deretter burger. Så tok vi en kjøretur tilbake til Porsgrunn og dro og solet oss en halvtime, det er syden i Porsgrunn om dagen skjønner dere.. ;-) Deretter dro jeg hjem og så på Paradise sammen med mamma og pratet med Janne i tlf i 1 time før jeg la meg for natten. Tusen takk for en superflott torsdag sammen med deg Tiny, du kan ikke forestille deg hvor mye jeg har savnet oss (og selvfølgelig deg da) :-)
I really do love you, og ville ikke vært ....... H&H med ... i 1-2-3-4-5 - FEM år!





" Created for a place I've never known
This is home, now I'm finally where I belong
I've been searching for a place of my own
Now I've found it, maybe this is home

And now, after all my searching
After all my questions
I'm gonna call it home
I've got a brand new mindset
I can finally see the sunset
I'm gonna call it home

We are miracles, and we're not alone... "

Up next: et innlegg om café-date sammen med Katrine og en herlig vår-fredag med Siljus

Ingen kommentarer: