onsdag 9. mars 2011

Vacation in my ♥

Ohoi bloggen! Yes, it's true, jeg har endelig en liten ferie nå, superduperdeilig :-) I dag pakket jeg en "liten" haug med klær, noen par sko, sminke og hårprodukter, 2 filmer, den nye eksterne harddisken min (who'm I love by the way), div. accessories, kamera og laptopen i den store treningsbagen min. Deretter brant jeg en ny cd til roadtrip'en og tredde solbrillene på snuta, og etter en svipptur innom sykehuset for å levere div. papirer, satte jeg kursen mot Porsgrunn i den lille sølvfargede poloen min :-) En nooeee seinere avreise enn først planlagt dog, grunnet en viss Jeanette som ikke klarte å komme seg ut av senga da vekkeklokka ringte i morges ;p I know, I know, big shocker there.. Det ble en sen jentekveld hos meg i går sammen med Janne, med Paradise premiere, girl-talk & brownies, veldig koselig :-) Janne du får skylda, neida, æ bare kødda'h! :-)



Våren har sannelig kommet til Kr.sand :-)


Springfeeling ♥






Så nå har jeg endelig ferie og er vel plassert i sofaen hjemme i Porsgrunn, med mamma ved min side som sitter og synger med sine headphones på (hun er søt da). Jeg må si dette var akkurat hva jeg trengte nå, det var godt å komme hjem og føle at jeg får puste igjen, en noe fremmed følelse må jeg likevel erkjenne, men. Dette var en overraskelsestur fra min side, utenom venner så visste ingen andre at jeg planla en tur hjem nå, og jeg må si at denne overraskelsen var vellykket til de grader. Jeg elsket synet av pappa sitte å måpe i sofaen når jeg åpnet døra til gangen og tok noen steg innover mot stua: ' Men.... men.... men.... skulle ikke du vært på jobb egentlig???? ' I love surprises, det var dødskoselig :-)

Etter jeg kom hjem har tiden gått med til å spise mamma's hjemmelagde middag, gud hvor mye jeg har savnet den! Ellers har vi skravlet og mimret her i heimen, sett kveldens episode av OTH og selvfølgelig også kveldens episode av Paradise. Og jeg har koset med pusekattene mine, ikke minst :-) Ååjaa, også har vi selvfølgelig spist resten av brownies'en fra i går, mamma takker så mye for kokkeferdighetene våre Janne ;-) Nå tar jeg kvelden, en lang dag med mye catching up to do venter i morgen, skal nemlig møte Silje og babymagen hennes, gleder meg så! ♥

En sang som minner mye om nåtiden:


Nighty.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Høres ut som om du har det topp der oppe ja=)) Kos deg masse vennen, gleder meg til du kommer ned igjen=D

Jeanette (JEA) sa...

Ja jeg har det kos nå, det var så deilig å komme hjem nå :-) Så skjønn du er! Tusen takk for det, kos deg så mye du også, så ses vi om ikke så lenge :-) Gleder meg jeg også <3