søndag 6. mars 2011

This sure feels wierd

I dag er det lørdag og dette har vært en strålende dag, men dette er faktisk den første lørdagen på.... ja gud vet hvor lenge... som jeg faktisk ikke er ute. Av den ene grunn at jeg har jobbhelg og ikke har orket å ta meg bryet med å bytte om vaktene mine denne helgen. Det føles noe rart for å være ærlig, men dog sikkert superdeilig å våkne opp uten kvalme og hodepine i morgen. Men når jeg tenker meg om, ikke så deilig å våkne opp kl 7 fordi jeg skal på jobb en halvtime senere :p Gleder meg bare til i morgen kl 15 nå, deilig å ha en søndagskveld fri for en gangs skyld, den skal nemlig nytes med en bedre middag, brownies og film :-)

Angående flossteppet så ble det til at jeg kjøpte det hvite. Eller for å være ærlig så kjøpte jeg et på fredag og returnerte det i formiddag da jeg ikke var spesielt fornøyd med det. Det var veldig pent å se på, flott farge og alt, men det var ikke lunt, mykt, godt og varmt, slik gode flosstepper skal være. Derfor valgte jeg et annet, til en litt høyere pris. Men høyere pris er lik bedre kvalitet og jeg er mye mer fornøyd med det jeg byttet til. Godt å grave potene i :-)

Håper været blir like flott i morgen som i dag, superdeilig å kjenne sola varme på kroppen. Det var faktisk hele 21 grader varmt i sola i dag! (Nesten) ingenting slår følelsen av å kjøre med solbrillene på innover til sørlandsparken i dag, skikkelig vårstemning. Nå er det på høy tid å krype under dyna og blunde noen timer.

1 kommentar:

SILJE GUSFRE sa...

Haha! jeg har iphone vetdu. Tar litt bedre vare på tingene mine nå enn jeg gjorde før skjønner du:-p

Åja, du harbegynt å blogge (IGJEN) ja. Haha! Så bra forresten:-)

Jaa, jeg har tid denne uken vetdu, men spørs når du kommer og når du drar hjem igjen det? bare fortell meg hvike dager du er her så kan vi avtale en tid det passer for oss begge?:-) Jeg har ikke fri noen av dagene denne uken skjønner du, men slutter 4 mandag og onsdag da og alle de andre dagene klokken 6. Så når kan du?:-)