torsdag 3. mars 2011

Hvit, eller brun-muldvarp-grå-farget (med et hint av beige)?

Yes, I'm talking about the big issue at the moment, nemlig flossteppe. Jeg får ikke bestemt meg! I det ene øyeblikket tenker jeg: " Jeg kjøper hvitt!" og i det neste tenker jeg: "Nei jeg kjøper brun-muldvarp-grå..... yes you know the story I'm about to tell. I'm going nuts, seriously!

Leiligheten min er temmelig hvit (slæsj) lys, fra før av, alt er lyst og nytt. Kjøkkeninnredningen min er i hvit høyglans, alt av vegger er hvite, sand-brun farget sofa har jeg, sort spisestuebord seksjon med hvitt flossteppe under, ellers har jeg et stort sølvspeil hengende over sofaen, hvit kommode-seksjon og straks har jeg en tv-reol i hvit-høyglans også. Derfor tenker jeg at kanskje jeg bør gå for et flossteppe som er brun-muldvarp-grå-farget? For å sprite opp det hvite litt? Ellers har jeg mye sølv detaljer og accessories i sarte farger, med fransk landlig stil. Det blir jo fortsatt sarte farger, som jeg kjører interiørdekoret på still. Hmm... Det står mellom to flosstepper som jeg har forelsket meg villt i nemlig, begge med lang lugg. At dette skal være så vanskelig...
Her er noen bilder til inspo, random pics;
...
PS: fokuset ligger fortsatt på flossteppe.
Ikke på den røde sakkosekken som ødelegger hele stilen på bilde #2.
Jeg er en sucker for interiørdesign.

Ingen kommentarer: