onsdag 1. juli 2009

Tiny, Jea & Oslo

Aloha ♥

På mandag var Tine og jeg som nevnt i Oslo for å shoppe og det var en veldig koselig tur med min aller beste :) Vi kjørte innover i bilen til Tine i 11 tiden, og i og med at de har åpnet den nye motorveien mellom Larvik og Sandefjord nå gikk det radig fort inn. Hele 7 timer tilbragte vi der inne før vi satte oss i bilen hjemover igjen, litt blakkere enn da vi kom kan man si. Vi klarte selvfølgelig også å miste parkeringslappen til p-huset så det var en periode vi ble litt usikre på om vi hele tatt fikk med oss bilen hennes hjem igjen. Hvem andre klarer det? Herregud, surrehuer altså! Men det gikk heldigvis bra da og vi kom oss helskinnet hjem igjen tross alt :) Jeg var egentlig ganske flink økonomisk denne gangen og kjøpte meg kun ting jeg vet at jeg kommer til å bruke, minus en topp (kanskje) men jeg måtte bare ha den så jeg kjøpte den selv om den var litt oversized da det var utsolgt for min størelse, og ja, jeg måtte bare ha den som sagt.. Jeg har faktisk letet i en evighet og en halv etter den så joda, men ellers var jeg flink i går :) Jeg får heller prøve å fikse den litt til så blir det nok bra tenker jeg.

Her er mandagens innkjøp:



Slitt jeans-skjørt; H&M



Tubetopp; Bik Bok



Pumps; DNA + blomster til håret & lipglosser; H&M

Vil også anbefale en shimmer body lotion jeg kjøpte i Kristiansand for et par uker siden. Fra Body Shop og lukter digg kokos, yummi ♥ Den er veldig fin å ha på huden når man skal ut :)




Jeg skal foresten mest sansynlig hente den nye bilen min i morgen, gleder meeeg! :) Men da må jeg hive meg i senga for må mest sansynlig tidlig opp om jeg skal hente den. Nattinatt, blogger mer i morgen. Ciao ♥

Ingen kommentarer: