fredag 17. juli 2009

What can I say

I dag har vært en ordentlig bra dag! Da jeg kom i banken fant jeg ut at, oi, jeg hadde visst 9000 kr tilsammen som jeg ikke ante jeg hadde engang, på to kontoer jeg ikke visste jeg hadde heller. Det var jo utrolig deilig da! :) Hun bankdamen lo temmelig godt av mitt sjokkerte ansikt da jeg så beløpet jeg ikke hadde filla peiling på at jeg hadde engang! :p Plutselig var jeg mye rikere gitt. I dag har det også vært strålende sol og vaaarmt, digg! Etter å ha ligget på verandaen og solt meg noen timer kjørte jeg og hentet mamma på jobb, så dro vi en liten tur innom DT og prøvde en hel haug med sko og jeg endte opp med å holde av to par siden jeg ikke fikk bestemt meg helt for hvem jeg ville ha. Sjokk! :p Hehe. Deretter dro vi hjem og spiste deilig mat pappa hadde stelt i stand, krabber og tigerreker, nydelig sommermat på en fin fredagskveld :)

Jeg har også vært på posten i dag og sikret meg billetten min til PGB i Langesund i morgen. Gleder meg så utrolig mye, til tross for at det er meldt dårlig vær, men pyttsann, bra blir det likevel :) Og er man full nok er det jo alltid gøy, såeh. Vi skal vorse hos meg før konserten i morgen så jeg er nødt til å sette i gang full alarm med både rydding og vasking i leiligheten i kveld for i morgen jobber jeg frem til klokka 3 og alt jeg har tid til da er å stelle meg selv før lørdagskvelden begynner. Det frister ikke akkurat å bruke en så fin fredagskveld inne med å rydde, men må man så må man og jeg kan bare ikke presentere dette rotet for folk :p

1 kommentar:

SILJE GUSFRE sa...

heeeii snupp!<3
Du? Jeg vet at jeg lovet deg å sende deg en melding eller ringe deg når jeg kom hjem igjen fra Puerto rico, men jeg har ikke telefon skjønner du. Har ikke mistet den, men jeg får ikke ladet den eller noe skjønner du. Også har ikke stian penger på kortet heller så blir litt kræsj. Men kan ikke dusvare meg på bloggen min eller noe da så kan vi avtale litt over her når vi kan møtes :-) Hr du tid en dag til uka eller? love <3