torsdag 2. juli 2009

Loveable

I går var jeg og pappa og hentet den nye bilen min. Den siste tiden har jeg kjørt rundt i en (etter min smak) svææær lånebil, en nissan primera, siden jeg solgte golf'ærn og plutselig sto bil-løs. Må innrømme at jeg savner golf'ærn litt, jeg hadde den tross alt i 3 år så rakk å bli ganske godt kjent med den og dens mangler i løpet av tiden :p I og med at jeg liker meg best i små biler hvor jeg ikke føler meg som verdens minste person (som jeg gjør i slike svære biler) så var det ufattelig fantastisk å endelig hente min lille søte polo som er veldig, veldig comfy :) En 2001 modell, 3-dørs polo, silver. Og den er sprek som F, just the way I like! ;)



Den ser i grunn ut som en liten diamant i forhold til min gamle 1994 modell sorte golf 3 med mye rust, men jeg var nå glad i den også da :) Hadde en del flotte turer med den rundt om med mine bestejenter ♥

Ingen kommentarer: