torsdag 16. juli 2009

Falling behind

I dag har jeg hatt en fridag siden jeg begynte å jobbe igjen, utrolig deilig og det kunne ikke matchet bedre med været for i dag har det vært helt forbanna nydelig ute! :) Det tar på med to aftenvakter og en dagvakt på rad når man er helt fersk i gamet, men føler likevel at det gikk bra så fort jeg kom meg litt inn i rutinene på avdelingen igjen och så där. I dag har mamma bursdag, hun er nå 50 år (stakars). Så vi har feiret henne litt i kveld bare oss i familien, med kake, kos og alle tv-programmene mamma (og jeg) hadde lyst til å se på i kveld ;D Hehe. Kjekt å være bursdags"barn" gitt.

Dagen i dag har vært en fin dag men samtidig veldig trist, særlig for min kjære. Han var i begravelsen til en veldig god kompis i dag som druknet i forrige uke :( Jeg kan ikke engang forestille meg hvordan det må føles å gravlegge en så nær venn og oppleve den situasjonen på så nært hold. Alex har det i hvert fall helt forferdelig akkurat nå. Alle mine tanker går til han, du betyr så ufattelig mye for meg, mitt største ønske akkurat nå er å bare få gi deg en klem og si at alt kommer til å bli bra, men det blir ikke bra på en stund. Hadde noe sånt skjedd med noen av mine nærmeste, nei jeg orker ikke engang tenke den tanken.. Jeg synes du er så utrolig sterk, fatter ikke hvordan du klarer å stå oppreist med hodet hevet akkurat nå vennen min, du er virkelig en person jeg ser opp til på alle mulige måter :)



Tusen takk for at du lånte meg genseren din den første kvelden jeg møtte Alex. Det er helt forjævlig at noe sånt måtte skje.
RIP, S..

Ingen kommentarer: