mandag 6. juli 2009

The Hills is like, so lame

Jeg sjekket ut serien The Hills tidligere i kveld. Jeg har kun sett 2 episoder så langt og jeg må si at denne serien suger så j*vlig hardt i mine øyne akkurat nå. Hun Heidi irriterer ræva av meg allerede! Jeg trodde virkelig ikke serien var på denne måten i det hele tatt, ble seriøst skuffet for jeg har egentlig hørt og lest en del bra evalueringer av den serien, men, nei.. I'm like so disappointed right now. Uten å dømme allerede nå uten særlig grunnlag skal jeg tvinge meg selv til å se noen episoder til, den må vel for f*en være bedre enn dette? Så langt er dette lavmål i mine øyne, på samme nivå som Paris Hiltons new BFF eller what the f*uck den serien kalles. Altså et fantastisk lavt nivå! Alt dem sier er: "And I was like, she's going to this interview where like she can work as like an assistant, and I'm like so frustrated with her right now, we were like going to go to like the same school this year, like right now, like like like." Seriøst, jeg blir gal.


Bildet er hentet fra: www.mtv.com.

Det blir i hvert fall ikke håp for flere episoder av denne serien i kveld for å si det på den måten. Jeg avrunder kvelden med Paradise Hotel Danmark og en dusj før jeg tvinger meg selv i seng uten å være trøtt fordi jeg reiser til Sverige i morgen tidlig, klokka 6. Arrgh pain. Natta!

PS: Jeg er ikke sur, bare veldig veldig skuffet. xoxo ♥

Ingen kommentarer: