fredag 3. juli 2009

Because I deserve it

I kveld har jeg slappet av hjemme og hatt en liten pleie-meg-selv kveld med både fotbad, fotmassasje og innsmøring av føttene med en utrolig deilig fuktighetsgivende krem. Fant frem produkter jeg fikk av mamma til jul som jeg ikke har fått brukt før nå, og de gjorde virkelig susen for føttene mine. Tror aldri de har vært mykere før enn de er i skrivende øyeblikk, så dette er virkelig noe jeg skal fortsette med og legge til en vane et par ganger i måneden. Føttene mine trengte virkelig en slik behandling sårt etter å ha gått halve Oslo rundt for noen dager siden, og jeg anbefaler dette på det sterkeste til deg, enten du er en gutt eller jente. Det føles helt himmelsk :)






Jeg har også sett en del episoder av første sesong av Gossip Girl som jeg kjøpte i Kristiansand for et par uker siden i kveld. I just love love love Gossip Girl ♥ Men nå er det snart kvelden for meg, må bare se et par episoder til before I call it the night ;) Vi blogges! xoxo

1 kommentar:

SILJE GUSFRE sa...

Bloggen din er skikkelig suuper nå, Jeanette! Det syntes jeg virkelig. Kjempe masse morsom å se på osv:-) Hehe! Det ble aldri noe med på på lørdagen som var. Fikk sumlet meg ut dit og med en gang jeg gikk ut av bilen fikk jeg sånne intense magesmerter som jeg pleide å ha før vetdu. Så jeg dri hejm igjen istadet og la meg. Hehe! Men har du tid til meg enten søndag, mandag eller tirsdag? Jeg drar på natt til onsdag jeg vetdu. Hadde vært kjempe kost å sett deg litt før det liksom :-) Om du har tid til meg da seff :-) Love you darling <3