mandag 13. juli 2009

Can't get over

Aloha ♥

Uff, jeg må være tidenes dårligste blogger, without a doubt. Anywhooo, denne uken har det skjedd mye rart med sukker på. På ehh, tirsdag? onsdag?, husker ikke helt akkurat nå.. En av de dagene var jeg i hvert fall i Sverige, nærmere bestemt Strømstad og Svinesund med familien og handlet inn diverse godsaker til mamma's 50 årslag. Mens familien handlet mat osv raidet jeg butikkene på Nordby etter nye outfits å dra med meg hjem til Norge. I handleposen med hjem denne dagen hadde jeg to topper og en kjole, sweet :) Kan om mulig legge ut bilde senere. Jeg holdt også av et par pumps på en butikk jeg ikke husker navnet på, men de glemte jeg selvfølgelig å kjøpe før vi dro, så da var det kanskje ikke så viktig likevel? Kom på det da vi satt i bilen på vei hjem, det er så typisk meg altså.. Huff!



På lørdag feiret mamma 50 årsdagen sin med sine venninner + Tiny, som er min bestevenninne og datteren til ei venninne av mamma som hun har jobbet med siden vi var kjempesmå og ikke torte å prate med hverandre. Koselig at vi i hvert fall fant hverandre på vgs da, det må jo bare være ment to be at vi skulle bli bestisser :) Det var en veldig hyggelig og vellykket kveld, og jeg kjenner alt styret og stresset i forbindelse med mamma's store kveld veldig godt på kroppen nå i dag, litt lettere redusert er jeg i dag også kjenner jeg. Hehe. Kjolen jeg bestillte fra
www.nelly.com kom også i god tid før lørdagen så jeg ble kjempehappy for det, jeg er imponert over deres leveringstid, bare to dager. Thumbs up!





I morgen begynner en ny uke og jeg begynner i ny jobb. Jeg må innrømme at jeg er veldig spent og også litt nervøs for morgendagen, jeg var i praksis på den avdelingen i høst men det er tross alt snart 1 år siden, så ja, nervene er tilstede nå ja. Men det skal vel gå bra i morgen, fikk nettopp melding av Alex om at han synes jeg er så flink og at han er stolt av meg så det går bra i morgen, får håpe han har rett :) Han er så skjønn tvers igjennom! ♥

Ingen kommentarer: