mandag 6. juli 2009

Release me

Da var det mandag, solen og det gode, varme været er skjult bak en haug skyer og en enda kaldere temperatur. Helgen var plutselig over før jeg fikk sukk for meg og jeg kjenner at mandagsfølelsen er her for fullt. I dag er det nøyaktig 1 uke til jeg begynner å jobbe igjen. Hvor ble det av sommerferien min? Jeg hadde så sterkt ønsket meg en solfylt, deilig og varm uke nå den siste uken jeg har fri, men det ønsket fikk jeg ikke tydeligvis. Håper jeg får oppfylt et annet ønske jeg har for denne uken :)

På lørdagen serverte jeg i bryllupet til søstra til Tine. I og med at jeg aldri har servert "profesjonellt" før var jeg ganske nervøs for hvordan dette kom til å gå, men utenom et par sølte rødvinsflekker (på duken that is) gikk det hele ganske greit om jeg får si det selv. Jeg knuste ingen glass, snublet ikke, sølte ikke på gjestene og ja, i det hele tatt.. Tatt i betraktning at jeg egentlig er litt klumsete av meg så gikk det tipptopp og brudeparet var fornøyd med oss og jobben vi gjorde for dem. Det var ganske koselig å få være en del av bryllupet og alt var i mine øyne vellykket på den store dagen til Anette og Ædel :) Gratulerer så mye som newlyweds ♥ Etter at min jobb var gjort kjørte jeg to fulle skravlebøtter av noen gutter ut til Langesund, deretter dro jeg en liten tur innom pappaen til Silje for å prate med Silje før jeg avsluttet natten i drømmeland med to hovne og grusomt slitne føtter etter 8 timer med servering og "løping" frem og tilbake.



Tiny var forlover. Se så fin :)


Gave fra brudeparet for jobben, søtinger :)

Søndagen ble en heller rolig dag. Jeg var dødssliten etter lørdagen for å si det mildt. Planen var egentlig å dra på stranden i går men synet av grå skyer og ingen sol kaldkvelte denne planen greit. Jeg har foresten sett ferdig hele sesongen av Gossip Girl (herregud, hvordan er det mulig?), bummer! Nå er det bare å starte på nytt igjen da, hehe. Kunne sett den serien 100 10 000 000 ganger uten å bli lei, det er jeg sikker på. GG er awesome! Hihi. Jeg lurer foresten på om jeg skal prøve å få øynene litt opp for The Hills, har hørt noen rykter om at den serien også er avhengighetsskapende. Hva synes du? :)

Ingen kommentarer: