søndag 5. juli 2009

Quart konkurranse

I dag kom jeg over en konkurranse på Kenneth's blogg hvor man kan vinne ukespass til Quarten 2010. Jeg synes jeg fortjener å vinne denne konkurransen fordi jeg ikke fikk vært på quarten i år til tross for at jeg hadde veldig lyst. Kristiansand er en sjarmerende by med masse flotte mennesker og fantastisk uteliv hvor jeg trives ufattelig godt. Jeg synes jeg fortjener å være en liten del av dette flotte arrangementet på nydelige sørlandet med sjarmerende skarre-r. Jeg synes også jeg fortjener å vinne dette ukespasset fordi jeg bor i fantastisk kjedelige Porsgrunn hvor vi ikke har slike festivaler (kun PIT-festivalen, som er en slags teaterfestival, men den kan overhodet ikke sammenlignes med Quarten what so ever) og det er ikke lange turen ned til sørlandet hvor jeg har vært flere ganger men aldri på selveste Quarten.

En danmarkstur som 2.plass hadde heller ikke vært dumt da jeg ikke får vært på noen spesiell ferie i år i og med at jeg begynner å jobbe igjen allerede neste uke. Jeg føler derfor at sommerferien min snart er offisielt over men dersom jeg skulle være så heldig å vinne en tur til Danmark for to har jeg i hvert fall en reise å se frem til sånn mot slutten av sommeren før skolen begynner og det siste året med hardkjør settes i gang :)



Bildet er hentet fra: http://zathx.com/, klikk på linken for å lese mer om konkurransen.

Ingen kommentarer: