søndag 4. april 2010

You might never get this moment again

Gla' påsk! Det er nå 1. påskedag og en sliten søndag for min del kjenner jeg, enda jeg ikke var ute på livet i beruset tilstand i går engang. Jeg var flink jente og kjørte heller fulle folk til byen i går kveld. Egentlig greit det for trenger å spare litt penger nå som det begynner å nærme seg leilighetstid på det blide sørland :-) Jeg er ikke helt i form om dagen heller, har siden torsdag gått med nattevaktsfølelse i hele kroppen og føler meg redusert, slapp og trøtt på én og samme tid. Ikke akkurat noen god kombinasjon, så lurer på om jeg går og brygger på noe. Det hadde jo passet seg veldig om jeg ble syk nå som jeg skal ut i siste praksisperiode for hele studiet, hjemmesykepleie, og ikke har mulighet til å ha en eneste fraværsdag siden jeg må bruke den aller siste og åttende uken til opplæring i Kr.sand. Jeg har sikkert gjentatt dette hundre ganger e.l, men ja, jeg liker tanken ;-)

Denne påsken må jeg si det har vært dårlig med glimt av påskesol altså, var kun fint vær i går jo. Jeg grep i hvert fall muligheten og satte meg ut på verandaen og slikket litt påskesol og fant frem en stol til Missi også så hun kunne ligge å kose i påskesola:-)


Soool ♥


Lille nydelige :-)

Her så vi nå litt skumle ut da! ;-)
I kveld har jeg spist lamme-middag hos foreldrene mine, namnam det er så godt! Elsker lam og kylling. Nå tenkte jeg å se en episode av Vampire Diaries egentlig, og spise litt påskegodt, skikkelig slapp søndag som sagt. Skulle gjerne vært på afterski i dag om formen hadde vært noe bedre, men ett stykk surrehue, også kalt Jeanette, glemte å overføre penger på kontoen før helligdagene begynte og i slutten av hver mnd blir lånet trukket fra den samme kontoen, noe som resulterte i at jeg bare har i underkant av 200 kr på kontoen i hele påsken. Kult! Hadde helt sikkert fått låne penger av foreldrene mine, men velger å ta det som et hint til at jeg heller burde spare pengene mine nå. Så sååå flink er jeg, hmmja ikkesant.. Ha en fin søndagskveld videre, tid for Vampire Diaries nuh ♥

1 kommentar:

SILJEGUSFRE sa...

Sorry snupp, for at jeg aldri ringte deg opp igjen. Men var der til klokka åtte skjønner du. Så glemte ejg halt at jeg skulleringe deg opp igjen. Men det gikk bra ja:-) Han ville hjem igjen i går så han er hjemme nå:-)

Hvordan år det med deg da snpp? Har du hatt en fin påske og fin fin helg? Var du ute?<3