mandag 5. april 2010

There's nothing my heart can do

God kveld bloggen! Jeg burde egentlig hive meg i seng fort som fy, men følte for å oppdattere med et lite innlegg her før jeg tvinger meg selv inn i drømmeland. Jeg har jo tross alt vært ganske dårlig til oppdattere på bloggen i påsken, såe here goes. I morgen begynner den aller første dagen av den aller aller alleeeeer siste praksisperioden på hele sykepleiestudiet, nemlig praksis i hjemmesykepleie. Og godt er det, er såååå klar for arbeidslivet som sykepleier nå! Vet ikke helt hva jeg går til, men ser for meg at det i hvert fall blir noen lærerike uker jeg går i vente i hjemmesykepleien. Mer er jeg ikke sikker på, men tror ikke det er en arena av helsesektoren hvor jeg har mitt interesseområde, liker meg bedre på sykehus eller prehospitalt, men vi får se. Jeg skal ikke gå inn døren med en dårlig holdning og innstilling i hvert fall, det er sikkert og visst :-)

I kveld har jeg vært og tatt litt sol på Stathelle. Må jo jukse litt i og med at påskesola nesten ikke har vist seg denne påsken. Jeg prøvde meg på en av de nyeste sengene denne gangen og jeg er ganske fornøyd med resultatet. Et tips: det er faktisk forskjell på de ulike solsengene og resultatet de gir. Den jeg benyttet i dag het Paragon Senses Ultra Tan og hadde masse forskjellige digge funksjoner. Blant annet en knapp man kunne trykke på så det kom en aromaduft utover i hele sengen og en breeze-knapp som dusjet litt spray over deg. Skal det være så skal det være! Noe usikker på hva slags duft aromaen var, men digg luktet den i hvert fall så da er det ikke så nøye ;-) I dag var det helt klart deilig å ta sol, fancychmæncy og absolutt til å anbefale!







Men nå setter jeg streken her, dette har vært en finfin mandagskveld med både ny episode av Gossip Girl og Paradise Hotel. Har bare ventet en hel uke på Paradise liksom.. Anyway, tror det blir spennede på PH i morgen, jah. Nighty ♥

2 kommentarer:

katrine sa...

Ja du var fornøyd med solsenga ? ;) Det er bra! Hvordan var dagen i praksis snupp ?

Jeanette (JEA) sa...

Yes, det var jeg! ;-) Den har vært veldig fin faktisk, likte meg veldig godt der jeg! :-) Nå har jeg jo bare vært der 1 dag da, og gått spl.liste, men virket veldig veldig greit og godt miljø der, positive ansatte og veldig velkomne og åpne :-) For ikke å snakke om alle de herlige pasientene og deres pårørende, er en spesiell situasjon å møte dem på den måten, i deres eget hjem :-)

Tror jeg kommer til å trives de neste 7 ukene! Har dere jobbet med bach. i dag eller snupp? :-)